nivish

Well-known member
  • Aug 18, 2010
    3,684
    357
    83
    මචන්ලා.. දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියනවද IPHONE වල තියෙන voice recording ටික pc එකට copy කරගන්නේ කොහොමද කියල.. හැබැයි sync කරලා ඔක්කොම ෆොනේ එකේ data මැකෙන්නේ නැතුව...:confused::confused: