manamali ada ra adata gihillath muge shirt eka gana kiyawa kiyawa idi..Mama kalu paata shirt ekak enda bn. Den wedding eke innne. mata kunu banum Bride gen..
Andumak vath select kara ganna bari mattek kiyala ekige nangith benna mata. Eki thama oya theme ekata adimu kiyala patan gatte.