Iron වෙන්නේ නැති ශර්ට්ස් වලට විසදුම?

Honda.putha

Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    Mama kalu paata shirt ekak enda bn. Den wedding eke innne. mata kunu banum Bride gen..😐

    Andumak vath select kara ganna bari mattek kiyala ekige nangith benna mata. Eki thama oya theme ekata adimu kiyala patan gatte.
    manamali ada ra adata gihillath muge shirt eka gana kiyawa kiyawa idi..
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    එහෙම ෂර්ට් මටත් හම්බෙලා තියනවා.
    සමහර ඒවා නම් ෆැබ්රික් කන්ඩිෂනර් දාලා හොදපුවාම ශේප් වෙනවා. සමහර ඒවා නම් එහෙමමයි
    දැන් නම් මම ඒවා හොද තැන් වලට අදින්නේ නෑ. ඔෆිස් නම් ඔහේ යන්තම් අයන් කරලා අදිනවා. වෙන විසදුම් නැති නිසා.
     

    gayanela

    Well-known member
  • Sep 20, 2008
    1,050
    272
    83
    අයන් වෙනවා මචන්. සාමාන්‍ය අයන් එකකින් බෑ. මගේ ළග තියෙනවා පිලිප්ස් අයන් දෙකක්. එකක් නම් අවුරුදු 10 කට වඩා පරණයි. ඒ කාලෙත් රුපියල් 25000ක් විතර උනා පලවෙනි එක. මචන් හොද අයන් එකකින් මැද්දම කොලර් එක අතින් අල්ලන්න බෑ . එකයි තියරිය.
     
    • Wow
    Reactions: animation

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,535
    10,382
    113
    Bride baninawa kiyanne Tho manamalayada ?
    Nahe bn. Hemoma purple endan aave mn hera.

    Ekige nangi thama colour and theme choose kare....Den eki mata baninava allagena... Den whatsapp msg daala, Ekige plan eka mama nasthi karaluu...podi ekek vage andumak thoraganna bahe luu...maava badina ekiita hemadama maava nalavanna vei luu...arakada mekada kiya kiya thama baninava...next time ekiva ekkan yannalu andum gaddi...
     

    CaptonNemo

    Well-known member
  • Aug 2, 2021
    1,767
    2,298
    113
    Chi-Lanka
    www.Capton.nemo
    Nahe bn. Hemoma purple endan aave mn hera.

    Ekige nangi thama colour and theme choose kare....Den eki mata baninava allagena... Den whatsapp msg daala, Ekige plan eka mama nasthi karaluu...podi ekek vage andumak thoraganna bahe luu...maava badina ekiita hemadama maava nalavanna vei luu...arakada mekada kiya kiya thama baninava...next time ekiva ekkan yannalu andum gaddi...
    Me thread eka pennapn nidahsata 😂😂
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    අයන් වෙනවා මචන්. සාමාන්‍ය අයන් එකකින් බෑ. මගේ ළග තියෙනවා පිලිප්ස් අයන් දෙකක්. එකක් නම් අවුරුදු 10 කට වඩා පරණයි. ඒ කාලෙත් රුපියල් 25000ක් විතර උනා පලවෙනි එක. මචන් හොද අයන් එකකින් මැද්දම කොලර් එක අතින් අල්ලන්න බෑ . එකයි තියරිය.
    meka pahadili karapan balnna. nodanna deyak nam danganna