Is This working

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ok mama kiyana widihata karanna. ok?

    Steps

    1.open Kaspersky 2010
    2.click settings
    3.click options
    4.untick "enable self-defense" and close kaspersky from task bar


    5. then goto run
    6.type "regedit" and press enter
    7.double click "HKEY_LOCAL_MACHINE"
    8. Double click on Software
    9.Double click on "Kaspersky Lab"
    10.double click on "Protected"
    11.Double click on "AVP9"
    12.then only a SINGLE CLICK on Environment
    13.Then find "Product Status" on right side list.
    14.double click on it and change that from "Release" to "Beta"
    15.exit from registry

    16.open kaspersky.
    17.delete current license.(it may be trial license)
    18. select activate beta license.

    beta license eka ganne neththan umba machine eka restart karala demmoth ok.


    Mamanam Danne Nahe Meka weda Karanawada kiyala ubala Kawuru hari meka try karala Thiyanawada Mata meka PM mail ekakin awe :dull:
     

    sandun36

    Well-known member
  • Jan 28, 2009
    1,731
    440
    113
    oka wadha machan habai 2009 ekata mama 2010 eka nam use karala naha . 2009 eka masayakata sarayak product key ekak oken ganna puluwan
     

    fzlhmt

    Member
    Jun 11, 2007
    2,031
    10
    0
    40
    Red Deer, Canada
    im usin dis method for my kaspersky internet security 2010, it works fine for me,

    this makes ur KIS to a beta version and u can get a beta license for free every month, and u get da updates same as others
    :)
     

    fzlhmt

    Member
    Jun 11, 2007
    2,031
    10
    0
    40
    Red Deer, Canada
    Machan Mekata Kasperskey beta eka oneda, meke key eka auto gannawada

    nehe machan, site eke thiyena trial version eka install karala oya changes tika karapan, eeta passe license window eke pennanawa activate a beta key kiyala. eka click karaama hari auto update wenawa, license keya eka lebenne 1 month witharayi, so maase ivaraunaama parana license eka delete karala aluth license ekak ganna puluwan:)
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    nehe machan, site eke thiyena trial version eka install karala oya changes tika karapan, eeta passe license window eke pennanawa activate a beta key kiyala. eka click karaama hari auto update wenawa, license keya eka lebenne 1 month witharayi, so maase ivaraunaama parana license eka delete karala aluth license ekak ganna puluwan:)

    Ehamada E kiyanne ekata trail eka download karaganna wenawa ehama neda , masen mase key eka delete karapuwahama auto key ekak set wenawadaa
     

    Rasly

    Member
    Mar 3, 2009
    10
    0
    0
    I am using 3 month this method no problem it is working 100%
    every 30 day need to set beta version not need to uninstall and install

    for only Window 7 we need to do setting manually but other operating system ok
     
    Last edited: