Israel පුදුම ඉල්ලන් කෑමක් කාල තියෙන්නෙ

navodya

Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    Lankawe Expertla Mechchara Garment Industry Idala, World Class Fashion/Clothing Brand Ekak Develop Karaganda Ba. E Thiyeddi Mona Nuclear Technology da LOL. Ithin Puluan Kenek Develop Karagattama Mokada?
    moda hukanne ubanam. ada de kiyawapan. gon pakaya.
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,532
    113
    moda hukanne ubanam. ada de kiyawapan. gon pakaya.
    Redunada, Iran Nan Moda Naneda? Thawa Podikalayak Dunnanan Calculation/experiment tika hadagannawa.
    Eth Lankawe Expert Brandix/MAS lata World Class Clothin Brand Ekakwath Hadaganda Be. Mokada Oya Redi/Fabric Kalla Karakawala Brand Ekak Develop Karana Eka Rocket Scienec Nevene Nuclear Development Wage.
    Bottom Line Ithin E Athin Iran mokada Nuclear Power Develop Karama?
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    Redunada, Iran Nan Moda Naneda? Thawa Podikalayak Dunnanan Calculation/experiment tika hadagannawa.
    Eth Lankawe Expert Brandix/MAS lata World Class Clothin Brand Ekakwath Hadaganda Be. Mokada Oya Redi/Fabric Kalla Karakawala Brand Ekak Develop Karana Eka Rocket Scienec Nevene Nuclear Development Wage.
    Bottom Line Ithin E Athin Iran mokada Nuclear Power Develop Karama?
    mona huthak da me uba kiyawanne. reddi walin nemi pako me gahaganne bomb walin
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    Ithin Iran Nuclear Develop karama mokada, Sri Lankawe Expertlata mokawath bari unata?
    ane pako dan lankawa mona huthakatada mekata. gono thambi ta Nuclear labunoth pako ada me loke mehema naha. tho danawada ehenam okun eka eka proxy team walata owa dila okun pisso wage keline.
     
    • Like
    Reactions: dusty2

    mastech

    Well-known member
  • Oct 16, 2023
    1,177
    1,645
    113
    ගෙවල් ලග
    ane pako dan lankawa mona huthakatada mekata. gono thambi ta Nuclear labunoth pako ada me loke mehema naha. tho danawada ehenam okun eka eka proxy team walata owa dila okun pisso wage keline.
    සතුටු වියන් ඉශ්‍රයල් කන කැමට, අපෙ තෙකොල ටික තෙල් ගන්න රටට ඇදපන්,
     
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,532
    113
    ane pako dan lankawa mona huthakatada mekata. gono thambi ta Nuclear labunoth pako ada me loke mehema naha. tho danawada ehenam okun eka eka proxy team walata owa dila okun pisso wage keline.
    E Thamunne kiyanne.
    Habai Israel nisa lankawata wechcha deyak ne lokuwata, some few do laboring work in Israel.

    Eth Iran walin Lankawe Ecoomy ekata kochchara sahanayakda. Ithin Apitat Nuclear Power Plant ekak adu ganata ganda puluwan. Ewa USA/China/India/,... witharada thiyenda puluwan?
     
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,130
    5,444
    113
    Iran international News YouTube channel එකේ දැන් ටිකකට කලින් upload කරල තියන video එකක කියන ඒව මොනවද කියල google gemini ට කියල summarize කලා. Emergency එකකට ready වෙන විදිහ කියනව. පව් ඉතින්. මේ රටේ මිනිස්සු ඔක්කොම මිනිස්සු කීප දෙනෙක්ගෙ decision නිසා විනාස කරගන්නව.
    Here is the translation.

    This video provides recommendations for citizens to prepare for emergency situations, specifically in times of conflict or air raids

    [00:00]. It covers advice from aid organizations like the Red Cross, as well as additional recommendations from Dr. Sahar Matlabi, a physician and researcher in international population health [01:06].

    Key topics include:
    * Actions to Avoid During Air Raids: Citizens are advised not to take shelter near windows, lean against walls, or gather in open spaces to ensure their safety [00:08].

    * Effective Safety Measures: Recommendations include finding suitable shelters, identifying the safest spots at home, covering windows, protecting skin, closing eyes, and disconnecting electricity and gas [00:25].

    * Emergency Kit Essentials: It is advised to prepare emergency kits in advance [00:42]. These should contain:

    * Sufficient water (at least 4 liters per person, 3 for drinking, 1 for washing) [02:37]
    * Dry food such as canned goods, dry bread, legumes, rice, biscuits, dates, dried milk, and baby food [02:54]

    * Medications and first aid supplies, including a small first aid kit with wound dressings, ointments, and disinfectants [00:50], and a one-month supply of chronic medications for conditions like high blood pressure or diabetes [03:42].

    * Personal clothing and hygiene items, including soap, sanitizers, sanitary pads, and diapers [00:50].

    * Communication devices and essential tools like knives, matches, rope, flashlights, radios, batteries, and candles [00:50].
    * Important documents such as insurance papers, prescriptions, medical records, and important phone numbers written on paper [04:21].

    * Evacuation Advice: Citizens in areas designated as potential targets, especially military or administrative zones, or areas with important infrastructure like towers or warehouses, are urged to evacuate immediately rather than waiting for further news [02:01]. Moving to smaller towns or villages is also suggested [02:22].

    Sinhala Translation

    Sure, here's the summary of the video translated into Sinhala:
    මෙම වීඩියෝවෙන් ගැටුම් හෝ ගුවන් ප්‍රහාර වැනි හදිසි අවස්ථාවන් සඳහා පුරවැසියන් සූදානම් විය යුතු ආකාරය පිළිබඳ නිර්දේශ සපයයි. එය රතු කුරුස සංවිධානය වැනි ආධාර සංවිධානවල උපදෙස් මෙන්ම ජාත්‍යන්තර ජනගහන සෞඛ්‍ය පිළිබඳ වෛද්‍යවරියක සහ පර්යේෂිකාවක වන ආචාර්ය සහාර් මට්ලබි (Dr. Sahar Matlabi) ගේ අමතර නිර්දේශ ද ආවරණය කරයි.
    ප්‍රධාන මාතෘකා අතරට:
    * ගුවන් ප්‍රහාර වලදී වැළකිය යුතු ක්‍රියා: පුරවැසියන්ට ජනෙල් අසල රැකවරණය නොගන්නා ලෙසත්, බිත්තිවලට හේත්තු නොවන ලෙසත්, විවෘත ස්ථානවල රැස් නොවන ලෙසත් උපදෙස් දෙනු ලබන්නේ ඔවුන්ගේ ආරක්ෂාව තහවුරු කිරීමටයි.
    * ඵලදායී ආරක්ෂිත ක්‍රම: සුදුසු නවාතැන් සොයා ගැනීම, නිවසේ ආරක්ෂිතම ස්ථාන හඳුනා ගැනීම, ජනෙල් ආවරණය කිරීම, සම ආරක්ෂා කිරීම, ඇස් වසා ගැනීම, විදුලිය සහ ගෑස් විසන්ධි කිරීම වැනි දේ නිර්දේශ කරනු ලැබේ.
    * හදිසි කට්ටල සඳහා අත්‍යවශ්‍ය ද්‍රව්‍ය: හදිසි කට්ටල කල්තියා සූදානම් කර ගැනීමට උපදෙස් දෙනු ලැබේ. මේවාට ඇතුළත් විය යුත්තේ:
    * ප්‍රමාණවත් ජලය (පුද්ගලයෙකුට අවම වශයෙන් ලීටර් 4 ක්, බීමට 3 ක්, සේදීමට 1 ක්)
    * ටින් කළ ආහාර, වියළි පාන්, රනිල කුලයට අයත් බෝග, සහල්, බිස්කට්, රට ඉඳි, වියළි කිරි සහ ළදරු ආහාර වැනි වියළි ආහාර
    * තුවාල සඳහා කණ්නාඩි, විලවුන් සහ විෂබීජ නාශක සහිත කුඩා ප්‍රථමාධාර කට්ටලයක් සහ අධි රුධිර පීඩනය හෝ දියවැඩියාව වැනි නිදන්ගත රෝග සඳහා මාසයකට ප්‍රමාණවත් ඖෂධ ඇතුළු ඖෂධ සහ ප්‍රථමාධාර සැපයුම්.
    * සබන්, සනීපාරක්ෂක ද්‍රව්‍ය, සනීපාරක්ෂක තුවා සහ ඩයපර් ඇතුළු පුද්ගලික ඇඳුම් පැළඳුම් සහ සනීපාරක්ෂක ද්‍රව්‍ය.
    * පිහි, ගිනිපෙට්ටි, කඹ, ෆ්ලෑෂ් ලයිට්, රේඩියෝ, බැටරි සහ ඉටිපන්දම් වැනි සන්නිවේදන උපකරණ සහ අත්‍යවශ්‍ය මෙවලම්.
    * රක්ෂණ ලේඛන, බෙහෙත් වට්ටෝරු, වෛද්‍ය වාර්තා සහ කඩදාසි මත ලියා ඇති වැදගත් දුරකථන අංක වැනි වැදගත් ලේඛන.
    * ඉවත් කිරීමේ උපදෙස්: විභව ඉලක්ක ලෙස නම් කර ඇති ප්‍රදේශවල සිටින පුරවැසියන්, විශේෂයෙන් හමුදා හෝ පරිපාලන කලාපවල, හෝ කුළුණු හෝ ගබඩා වැනි වැදගත් යටිතල පහසුකම් ඇති ප්‍රදේශවල, වැඩිදුර පුවත් සඳහා බලා නොසිට වහාම ඉවත් වන ලෙස ඉල්ලා සිටී. කුඩා නගර හෝ ගම්මාන වෙත යාමටද යෝජනා කෙරේ.
     

    ceylonexplorer

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    723
    546
    93
    Lankawe kobbakaduwa wage ayawa LTTE eken maruwa kiyala war eka nawathunada?..🤪

    FB-IMG-1750042892293.jpg
    When top leadership and other skilled ones are killed, the ones next sit in that position are more naive. When they are killed again the circle of being weak begin.
     

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    සරලයි...ඊශ්‍රයෙල් උන් ගහලා තියෙන්නේ මිලිටරි බේස වලට.. හමුදා ලොක්කෝ පවා ඉවරයි.. ඉරානේ උන් ගහන්නේ ජනාකීර්න පැති වලට.. සාමන්ය මිනිස්සු ඉවරයි
     
    • Haha
    Reactions: redux

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,713
    8,463
    113
    ඉස්‍රායල් වල මැරුනේ 8-10 ක් වගේ යකෝ. හැම ගෙදරකම තියෙනවා සේෆ්ට් රූම් එකක් ඔය මැරුන අය ඒවගේ ඉදල නැහැ ඒ වෙලාවේ. අනික කීප දෙනෙක් වයස 65 වැඩි. බැලැස්ටික් වලින් මැරෙන්නෙ දාස් ගනන් එහෙම බලද්දි මේක මොන ඩැමෙජ් එකක්ද ඔයි. යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් ව්ස්ලේසකයෝ ඉන්නේ මෙකේ :lol:
     
    • Haha
    Reactions: redux

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    Lankawe Expertla Mechchara Garment Industry Idala, World Class Fashion/Clothing Brand Ekak Develop Karaganda Ba. E Thiyeddi Mona Nuclear Technology da LOL. Ithin Puluan Kenek Develop Karagattama Mokada?
    ලංකාව මොන මඟුලකට ද ගාව ගන්නේ. ඉන්න බැරි නම් ඉරානේට යන එකයි ඇත්තේ. මෙහෙ bombs හදපු එවුන් ටික කරපු හරිය නම් අපිට මතකයි තාම.

    සරලයි...ඊශ්‍රයෙල් උන් ගහලා තියෙන්නේ මිලිටරි බේස වලට.. හමුදා ලොක්කෝ පවා ඉවරයි.. ඉරානේ උන් ගහන්නේ ජනාකීර්න පැති වලට.. සාමන්ය මිනිස්සු ඉවරයි
    මෙහෙත් ඔය ටිකම නේ කරේ. ගොඩක් මරණ එක තමයි වීරකම
    ------ Post added on Jun 17, 2025 at 1:28 AM
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,532
    113
    ලංකාව මොන මඟුලකට ද ගාව ගන්නේ. ඉන්න බැරි නම් ඉරානේට යන එකයි ඇත්තේ. මෙහෙ bombs හදපු එවුන් ටික කරපු හරිය නම් අපිට මතකයි තාම.

    Saralaine, Ithin Katawath Ratakata Aithiyak Nane Me Ratata Witharai Nuclear Power Develop Karanda Puluwan Kiyanda. Who Decide?

    Lankawe redi kallen Brand Ekakwath develop karaganda bari unata, Iran Nunclear Enrich karanawa power development walata ekata Irisiya karala wadak ne.
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    Saralaine, Ithin Katawath Ratakata Aithiyak Nane Me Ratata Witharai Nuclear Power Develop Karanda Puluwan Kiyanda. Who Decide?

    Lankawe redi kallen Brand Ekakwath develop karaganda bari unata, Iran Nunclear Enrich karanawa power development walata ekata Irisiya karala wadak ne.

    මොන මඟුලක් ද කියවන්නේ මේ. ලංකාව ඔය යුද්ධෙට අදාළ ම නෑ නේ. එක එක මත තියෙන මිනිස්සුන්ගේ අදහස් නේ මෙතන කියන්නේ. රටක් විදියට ඔය යුද්දෙ ගැන රජයෙන්වත් ප්‍රකාශයක් කරේ නෑ තාම. අඩුම ලංකාව රටක් විදියට issue කරපු official statement එකක් නෑ නේ ඉරානේ nuclear හදනවාට විරුද්ධ. ඔහේ ඉන්නේ ලංකාවේ නේ. මොන මඟුලකට ද කොහේවත් තියෙන රටක nuclear වලට හුරේ දාන්නේ සහ compare කරන්නේ අදාළ නැති විදියට. කොහේ nuclear හැදුවත් ලංකාවට විතරක් නෙවෙයි ලෝකෙටම සාපයක්. රෙදි මහන එක නම්බුයි ඔය මඟුල් හදන එකට වඩා. ඔච්චර ලොකුයි නම් එහේ යන එකයි ඇත්තේ ඉරානෙට. හෙන ලොකූයි නේ nuclear weapons නේ.
     
    Last edited: