නිරායුධ මිනිස්සු මරණ ඵක ලොකු වැඩක් කියල බෙන්ජිමන් පොන්නය හිතන්නෙ..Israel ma tama aai patan Aran tiyenne.Jerusalem wadinna apu muslim unta gahala elawala.passé muslim unta enna bari wenna dadi seema daala.passe Israel armored forces ui civilians Lai dan wali.hamas ekenuth eeye gahala tibba tel aviv walata rocket welin.Israel godabimin,muhuden,guwanin hama pattenma pahara denewa Palestin civilians lata.danata awrudu 10 ta adu lamai 11 marila wadihitiyan 25 wage kiyala tama kiyanne(adata).Israelye usa sunaka agemathi kiyala meka aarambayak witarai kiyala.Israel ta abiyogayak denna puluwn kattiyata inne iraneye sahaya labana hamas eka witerai.
Al aqsa kiyanne kohomath yudewwo wandinna patan gaththa thanak. Umayyadsla palliyak gahuwata.
oka patta athal ekak ban. un 3n gollatama abrahamic religions na ban. ithin abraham ta aithi eka mun 3n gollatama aithi. oka separately beda ganna beriva gha gannava.


ආබ්රහමික සංකල්ප කොටස් කීයකට කැඩී කැඩී ගිහිල්ල තියනවද, කතෝලික, ක්රිස්තියානි, ඉස්ලාම් ඒකත් සුන්නි ෂියා.... කියල,![]()
![]()
oka patta athal ekak ban. un 3n gollatama abrahamic religions na ban. ithin abraham ta aithi eka mun 3n gollatama aithi. oka separately beda ganna beriva gha gannava.
![]()
කොහෙද? උබේ අම්මගේ අහවල් එකේද අඩු කුලේ පරයෝ?මානව හිමිකම් සැපට දොයි..
Ow u eka loku kamata kiwwe.නිරායුධ මිනිස්සු මරණ ඵක ලොකු වැඩක් කියල බෙන්ජිමන් පොන්නය හිතන්නෙ..