crazy_m said:Oh!!!Tsunami Lankawa hoyan enawa wage...meka aththada?
Na boruwak, baya wenna deyak na...

crazy_m said:Oh!!!Tsunami Lankawa hoyan enawa wage...meka aththada?
Na boruwak, baya wenna deyak na...

SAN_APIIT said:![]()
![]()
![]()
Na boruwak, baya wenna deyak na...
![]()
![]()
![]()
![]()

kumarasiri said:eaka thamai....
niro akka boru kiyanna hari daksai.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pavanayya said:niro123 akki mokada awwla?????

niro123 said:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Really sorry...







kumarasiri said:Ayyo.... Ai me shoka mood.... Ganna manchee ginger biscuit 1k...
![]()

sunami newei muhuda tikak wagey sarai....niro123 said:Hi Friends,
Iyet galle wala Tsunami ekak awiilalu neda...?
Me tiyenne pic. 2k...
![]()
![]()
pavanayya said:akkita tharaha gihin...ayyo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kumarasiri said:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nea ban... Niro akka hari hondai...... neda?

niro123 said:![]()
![]()
Hondata hondai
Narakata narakai...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
