ඔය පන්සලේ හාමුදුරුනමක් වැඩ නොඉන්න හේතුව වතුර ප්රශ්නෙද දන්නෙ නෑ.




wenna puluwan, e wagema daane hoyaa ganna bari nisaa wennath puluwanමචන් මටත් ආසයි මගේ ඉලව් ලැප් ටොප් එකට වින් 7 දාන්න, කොහොමද මචන් ඕස් එක හොදද ?


my dear friends
yesterday I have spoken with Mawanella Police divisional commander- OIC , Mr Muthubanda, and he said they are doing their best to protect Dewanagala ancient temple. (It must be noted that he has involved personally to protect this site in number of early occasions.)
He said, that they have visited to the site with the competent authorities ( including Sabaragamuwa governor etcfew days ago and organised for an on-site meeting on -.....()th October to decide further action. They are planning to construct protective fence around the site perimeter and possibly, to set a security post nearby the site.
Further he noted that the problem is ; not having a potable water supply for the temple. The other problem is the accessibility to the site. It takes about three kilometres of foot walk to reach the temple from Dewanagala junction, and no vehicle can pass as route is extremely rocky and stretched. But they are trying to do their best.
Mr Mutubanda added that there are also some illegal settlers within the archaeological perimeter of the site (buffer zone) and those settlers are not only the Muslims , but are some Sinhala families as well..! Further , lot of ancient artefacts belonged to the temple have been removed by the treasure hunters long time ago in different occasions.
OIC Muthubanda is a devoted officer and gentleman . You can contact him through this phone number. 035-2247222. Let us appreciate and support them.
For further details/ enquiries please contact archaeological department to 011-2667155.
further we have given maximum pulicity with key patriotic web sites and contacted all the relavant authorities
here are links
check www.sinhala.net
and
http://sinhale.wordpress.com/2009/10/18/urgent-action-needed-to-save-the-ancient-dewanagala-temple/
further the nation wide JCBO intends to take up this matter with the relevant govt institutions on their next meeting (joint council of buddhist associations= JCBO)
As i promised we go ahead..please update .If you cuold please send me the actual name and any contact of Ayyandi..We want to thank him and higly appreciate his initiative....
if possible please find some young guys/girls and monks who prefer to involve in ground....important
jaya wewa
uhox-
Jaya sri

පට්ටස් මචන් මරු ..Most Wanted ගැහුව මං video drivers වත් install නොකර xp වලට වඩා ස්පීඩ් මචන් ෆට්ට වැරැද්දක් කියන්න නෑ මං හිතුවෙ නෑ මෙහෙම වෙයි කියල
කොහොම උනත් RAM 1gb+ තියෙනව නම් වඩා හොදයි මගෙ 1gb මං services ටිකක් අයින් කරා මට RAM එකෙන් free තියෙන්න ඕන බාගයක්වත්(මගෙ හැටි)
![]()
දැන් නම් තියෙන්නේ විස්ටා, මෙලෝ රහක් නැහැ බන්, වින් 7 ඔරිජිනල් කොපියක් ගෙන්නගන්න ඕනේ


ela machan XP walata wada sira echarai
vista xp walata pahalin ne tibbe![]()

සිංහලයො නැගිටලා වගෙ මේ 1000ක් කියන්නෙ....
දැකුම්කලු දර්ශනයක්....
ආයු බොහෝ වේවා....

kaaleena avashshathaavayak.....lankaava beeraaganna oone nam may pibideema may vidihatama digatama thiyaaganna oone,jaathivaadaya jaathivaadaya kiyala boruwata baya vela inne nathuwa.ehema baye hitiyoth eeken prayojana ganne sulujaatheen.........
Mama me thread eke godak posts kiyewwa. Kiyanna sathutui, ape paramparawa kochchara winasa wela kiyala kiwwath, Sinhala Bauddha kama thawam ange thiyene bawa penawa. Podi kalayak athulatha mechchara posts godak dala thiyena eken eka penawa.
Apith eka eka jathi wala, eka eka agam wala yaluwo asraya karanawa. Honda aya innawa. Me kiyanne ehema ayata neme.Mama dakka parayo dethun denek eka eka dewal kiyala thiyenawa. Ekek ahala thibba api eka uddayak iwara kala witharai. Thawa ekak patan gannada hadanne kiyala. Thopi kiyanne ehenam mewa winasa karanakam balagena innada ballo. Thawa, ekek ahanawa api anun gana katha karanne api ape agame hatiyata jeewath wenawada kiyala. Yako, methana thiyena prasne thaman adahana agame hatiyayta jeewath wenawada kiyana prasne neme. Me jathiyak janmayak nathi napunsakayo tikak ape watina dewal winasa karana ekai methana prasne.Ekata honda uttarayak deela thibba wage mathakai. Kawru wunath thanx machan.
Thopi owa katha karanne mewata uttara deepiyaw. Beg master Buddhan Saranan Gachchami kiyalai sindu kiwwe. Oya anan manan katha karana eka p????yek hari kiyapan balanna Arabi ratak ohoma kiyanna giya nam mokada wenne kiyala.
Maharoofla, Muralila team wala cricket gahanne bahutharayak Sinhala bauddha kollo ekka thamai. Ara South Arfrican team eke wage, ape wun ekekwath kiwwada mun ekka apita sellam karanna bae kiyala. Yako, thopi hithuwada ehema dewal nikan enawa kiyala. Lankawe Sinhala Bauddhainge honda kama nisa thamai anith agam wala, jathi wala minssunta mehem jeewath wenna puluwan wela thiyenne. Soma hamudhuruwo kiwwe aththa thamai. Mara magulakne yako me. Sinhala Bauddha api ape agama, jathiya gana katha kalama, api jathiwadiyo, agamwadiyo. Anith aya ehema katha kalama aithiwasikam.
Mewata, me rata meeta issara hitapu desapaluwo okkoma waga kiyanna one. Wun okkoma thaman ganai, kathira tikai gana hithala wada kala nisa thamai me wage dewal wenne.
Keep this thread alive.
Guzzz, please send these stuff & share with them ur friends & the others.

true machanMama me thread eke godak posts kiyewwa. Kiyanna sathutui, ape paramparawa kochchara winasa wela kiyala kiwwath, Sinhala Bauddha kama thawam ange thiyene bawa penawa. Podi kalayak athulatha mechchara posts godak dala thiyena eken eka penawa.
Apith eka eka jathi wala, eka eka agam wala yaluwo asraya karanawa. Honda aya innawa. Me kiyanne ehema ayata neme.Mama dakka parayo dethun denek eka eka dewal kiyala thiyenawa. Ekek ahala thibba api eka uddayak iwara kala witharai. Thawa ekak patan gannada hadanne kiyala. Thopi kiyanne ehenam mewa winasa karanakam balagena innada ballo. Thawa, ekek ahanawa api anun gana katha karanne api ape agame hatiyata jeewath wenawada kiyala. Yako, methana thiyena prasne thaman adahana agame hatiyayta jeewath wenawada kiyana prasne neme. Me jathiyak janmayak nathi napunsakayo tikak ape watina dewal winasa karana ekai methana prasne.Ekata honda uttarayak deela thibba wage mathakai. Kawru wunath thanx machan.
Thopi owa katha karanne mewata uttara deepiyaw. Beg master Buddhan Saranan Gachchami kiyalai sindu kiwwe. Oya anan manan katha karana eka p????yek hari kiyapan balanna Arabi ratak ohoma kiyanna giya nam mokada wenne kiyala.
Maharoofla, Muralila team wala cricket gahanne bahutharayak Sinhala bauddha kollo ekka thamai. Ara South Arfrican team eke wage, ape wun ekekwath kiwwada mun ekka apita sellam karanna bae kiyala. Yako, thopi hithuwada ehema dewal nikan enawa kiyala. Lankawe Sinhala Bauddhainge honda kama nisa thamai anith agam wala, jathi wala minssunta mehem jeewath wenna puluwan wela thiyenne. Soma hamudhuruwo kiwwe aththa thamai. Mara magulakne yako me. Sinhala Bauddha api ape agama, jathiya gana katha kalama, api jathiwadiyo, agamwadiyo. Anith aya ehema katha kalama aithiwasikam.
Mewata, me rata meeta issara hitapu desapaluwo okkoma waga kiyanna one. Wun okkoma thaman ganai, kathira tikai gana hithala wada kala nisa thamai me wage dewal wenne.
Keep this thread alive.
Guzzz, please send these stuff & share with them ur friends & the others.

