Junior Wordpress Developer Salary

What is the average salary of a Junior Wordpress Developer?

  • less than 25k

    Votes: 3 23.1%
  • 25k to 30k

    Votes: 6 46.2%
  • 31k to 35k

    Votes: 2 15.4%
  • 36k to 40k

    Votes: 0 0.0%
  • 41k to 45k

    Votes: 0 0.0%
  • 46k to 50k

    Votes: 0 0.0%
  • 51k to 55k

    Votes: 0 0.0%
  • 56k to 60k

    Votes: 0 0.0%
  • 61k to 65k

    Votes: 0 0.0%
  • 65k+

    Votes: 2 15.4%

  • Total voters
    13

OrangeHat

Well-known member
  • Jun 8, 2017
    2,259
    4,712
    113
    Please only vote if you are a Junior Wordpress Developer or if you have a good idea about it...
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,618
    113
    වෝර්ඩ්ප්‍රෙස් විතරයි නම් ඉතින් ගාන අඩුයි.
     

    OrangeHat

    Well-known member
  • Jun 8, 2017
    2,259
    4,712
    113
    ado ban mama A/l maths karalath Programming hariyata ba ne , ai ban mehema Programming bari wenne

    al maths kala kiyala nam programming puluwan wenne ne...

    thamanta nogalapena path ekak select karaganeema thamai boho durata wenne..ethakota interest ekath adu wena nisa epa wenawa...ita passe ithin stress...
     
    • Like
    Reactions: siberian Loku

    siberian Loku

    Active member
  • Jul 3, 2018
    268
    109
    28
    interest ekk nathi eka :/
    a kiwwe :(

    al maths kala kiyala nam programming puluwan wenne ne...
    thamanta nogalapena path ekak select karaganeema thamai boho durata wenne..ethakota interest ekath adu wena nisa epa wenawa...ita passe ithin stress...
    ane manda ban mama programming walata nam patta kamathi,eth wadak karanna giyama karaganna ba
     
    Last edited:

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    ado ban mama A/l maths karalath Programming hariyata ba ne , ai ban mehema Programming bari wenne
    maths පාස් ද ? මමත්ට්‍ර්යි කරා තනියම ඉගෙනගන්න වීඩියෝ බලලා මට බැරිවුනා. කැමැත්තක් නැති කම නොගැලපීම උඩින් පල්ලෙන් අතපත ගමට යාම තමයි
     
    • Like
    Reactions: siberian Loku

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    Oka dapan 10000ta adu wat select karanna. WordPress karayekta 25 000 denna pissuda oi. Dawasak hariyata dagaluwot oni ekek hadai website ekak. Nikam boru wada nokara. Tikak mahasiwela programming tikak igena ganin website hadanna oni nm. Programming kiwwata campus higannu wage java php newe. Aluth ewa igena ganin react node python wage. WordPress kantada bn hambukaran.