JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්න&#

wdk

Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    ම් ඔව ඔක්කොම් ඇත්ත මාඑතු 29 වෙනිදට මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් jvp අදහන මීහරක්ට දවල් තරු පෙනෙයි.:lol::lol: ඉස්සර ෆොනි පස්සෙ ගියා මේ කුක්කො ටික,ෆොනි මගෙ දෙයිය ඉල්ලනවනම් @ක උනත් දෙනව කියල.:lol::lol::lol::lol: දැන් අනුරය පස්සෙ යනව.:lol::P මෙකෙ ඉන්න මීහරක්ට බුද්ධ්ය නැ.ස්තීර දේශපාලන දැනුමක් හො සන්යමයක් නැ,අඩුම ගානෙ jvp එකට මේ පාර 3 වත් ඉතුරු උනොත් ලොකු දෙයක්, බොහො විට 3 වෙනි ස්තානය ෆොනි ඩැහැගනි,:)


    ආ කුක්කා ඔරිජිනල් එකෙන් ආවද...
    :lol::lol:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ම් ඔව ඔක්කොම් ඇත්ත මාඑතු 29 වෙනිදට මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් jvp අදහන මීහරක්ට දවල් තරු පෙනෙයි.:lol::lol: ඉස්සර ෆොනි පස්සෙ ගියා මේ කුක්කො ටික,ෆොනි මගෙ දෙයිය ඉල්ලනවනම් @ක උනත් දෙනව කියල.:lol::lol::lol::lol: දැන් අනුරය පස්සෙ යනව.:lol::P මෙකෙ ඉන්න මීහරක්ට බුද්ධ්ය නැ.ස්තීර දේශපාලන දැනුමක් හො සන්යමයක් නැ,අඩුම ගානෙ jvp එකට මේ පාර 3 වත් ඉතුරු උනොත් ලොකු දෙයක්, බොහො විට 3 වෙනි ස්තානය ෆොනි ඩැහැගනි,:)
    නෑ... ෆොන්සේකාගේ හෙන සෙට් එකක් ගැලවිලා ගියා මේ ලඟදි...3 ඒවි ජේවීපී..අනුරගෙ ගැම්මත් එක්ක...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ආ කුක්කා ඔරිජිනල් එකෙන් ආවද...
    :lol::lol:
    මේ බල්ලො දැනගෙන කියපන් හරිද ගොබ්බය,තොට මොකෙක්ගෙ හරි ip එක ගැන සැකනම් gt අයියගෙන් අහපන් නිකන්, බුරන්නෙ නැතුව.
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    මේ බල්ලො දැනගෙන කියපන් හරිද ගොබ්බය,තොට මොකෙක්ගෙ හරි ip එක ගැන සැකනම් gt අයියගෙන් අහපන් නිකන්, බුරන්නෙ නැතුව.

    හා බැල්ලියෙ :lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නෑ... ෆොන්සේකාගේ හෙන සෙට් එකක් ගැලවිලා ගියා මේ ලඟදි...3 ඒවි ජේවීපී..අනුරගෙ ගැම්මත් එක්ක...
    පිට ආසන ගැන නම් මම දන්නෙ නැ කඩුවෙල නම් jvp අන්තෙට පිරිහිලා. මාර්තු 29 බලමු. :) සන්ගීත ගහල බේබද්දො නටොල චන්ද හොයන්ඩ බොලද උස්සහයක යෙදනව,jvp ඉතිහාසයෙ කිසිදවසක මේ පාර තරන් කඩුවෙලින් නම් කිච උනේ නැ.:)
     

    Mirrors

    Well-known member
  • Feb 29, 2012
    2,543
    386
    83
    කෑගල්ලේ
    ම් ඔව ඔක්කොම් ඇත්ත මාඑතු 29 වෙනිදට මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් jvp අදහන මීහරක්ට දවල් තරු පෙනෙයි.:lol::lol: ඉස්සර ෆොනි පස්සෙ ගියා මේ කුක්කො ටික,ෆොනි මගෙ දෙයිය ඉල්ලනවනම් @ක උනත් දෙනව කියල.:lol::lol::lol::lol: දැන් අනුරය පස්සෙ යනව.:lol::P මෙකෙ ඉන්න මීහරක්ට බුද්ධ්ය නැ.ස්තීර දේශපාලන දැනුමක් හො සන්යමයක් නැ,අඩුම ගානෙ jvp එකට මේ පාර 3 වත් ඉතුරු උනොත් ලොකු දෙයක්, බොහො විට 3 වෙනි ස්තානය ෆොනි ඩැහැගනි,:)

    1982131_278313322323122_1063759449_n.jpg
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    පිට ආසන ගැන නම් මම දන්නෙ නැ කඩුවෙල නම් jvp අන්තෙට පිරිහිලා. මාර්තු 29 බලමු. :) සන්ගීත ගහල බේබද්දො නටොල චන්ද හොයන්ඩ බොලද උස්සහයක යෙදනව,jvp ඉතිහාසයෙ කිසිදවසක මේ පාර තරන් කඩුවෙලින් නම් කිච උනේ නැ.:)

    :lol::lol::lol::lol: උබ හිතන් ඉන්නෙ උබ කියන එවා මෙකෙ උන් විශ්වාස කරනවා කියලද.... :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :lol::lol::lol::lol: උබ හිතන් ඉන්නෙ උබ කියන එවා මෙකෙ උන් විශ්වාස කරනවා කියලද.... :lol::lol::lol::lol::lol:
    විස්වාස කරත් නොකරත් මට අදාල නැ.දැන් විස්වාස නොකරත් මාර්තු 29 විස්වාස කරයි.:):)
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    විස්වාස කරත් නොකරත් මට අදාල නැ.දැන් විස්වාස නොකරත් මාර්තු 29 විස්වාස කරයි.:):)

    හා බලමුකො කුක්කො...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හා බලමුකො කුක්කො...
    ok සක්කිලිය,
    පුතා ෆොරම් දේශපාලනේදි ඉමේජ් එකක් දාල බෙරෙන්ඩ පුලුවන් උනාට සැබැ දේශපාලනයෙදි බේරෙන්ඩ බැ.මේවගෙ කතා කරන්නෙ මාත් එක්ක උනාට සැබැ දේශපාලනයේදි ජනතාව කතා කරන්නෙ කෙලින්ම රටේ නායකයො එක්ක.නායකයො කියන දේවල් අහල තමයි තීරන ගන්නෙ,

    ජ්ව්ප් නායකයො කියන්නෙ
    1 රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ.
    2 උතුරට ජාතික කොඩිය ඔනෙ නැ
    3 උතුරින් හමුදාව ඉවත් කල යුතුයි.
    4 tna කරන ඒව හරි
    ඔව බලු කතා වලට චන්දෙ දෙනවද මොලේ කලදක් හරි තියෙන මිනිස්සු.අඩුම ගානෙ මේවගෙජ්ව්ප් එකට කඩේ යන එක්ක්ට හරි කියන්ඩ පුලුවන්ද කටක් ඇරල ලන්කාවට ජාතික ගීත දෙක ඔනෙ කියල බෑ.ජනතාව අතරට ඔක ගියාම අනුරගෙ අම්මට බනින්නෙ වෙන කාටවත් නෙමේ.
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    jffe4k.png


    උපරිම වෙදනාවෙ සලකුනු.. :lol::lol::lol::lol: රෙප් විකුනල තමයි අපි ජිවත් වෙන්නෙ...රෙප් කපන්න එපා plz



    mcgrbr.gif
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    පුතා ෆොරම් දේශපාලනේදි ඉමේජ් එකක් දාල බෙරෙන්ඩ පුලුවන් උනාට සැබැ දේශපාලනයෙදි බේරෙන්ඩ බැ.මේවගෙ කතා කරන්නෙ මාත් එක්ක උනාට සැබැ දේශපාලනයේදි ජනතාව කතා කරන්නෙ කෙලින්ම රටේ නායකයො එක්ක.නායකයො කියන දේවල් අහල තමයි තීරන ගන්නෙ,

    ජ්ව්ප් නායකයො කියන්නෙ
    1 රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ.
    2 උතුරට ජාතික කොඩිය ඔනෙ නැ
    3 උතුරින් හමුදාව ඉවත් කල යුතුයි.
    4 tna කරන ඒව හරි
    ඔව බලු කතා වලට චන්දෙ දෙනවද මොලේ කලදක් හරි තියෙන මිනිස්සු.අඩුම ගානෙ මේවගෙජ්ව්ප් එකට කඩේ යන එක්ක්ට හරි කියන්ඩ පුලුවන්ද කටක් ඇරල ලන්කාවට ජාතික ගීත දෙක ඔනෙ කියල බෑ.ජනතාව අතරට ඔක ගියාම අනුරගෙ අම්මට බනින්නෙ වෙන කාටවත් නෙමේ.
    o94cyd.jpg
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    ok සක්කිලිය,

    පුතා ෆොරම් දේශපාලනේදි ඉමේජ් එකක් දාල බෙරෙන්ඩ පුලුවන් උනාට සැබැ දේශපාලනයෙදි බේරෙන්ඩ බැ.මේවගෙ කතා කරන්නෙ මාත් එක්ක උනාට සැබැ දේශපාලනයේදි ජනතාව කතා කරන්නෙ කෙලින්ම රටේ නායකයො එක්ක.නායකයො කියන දේවල් අහල තමයි තීරන ගන්නෙ,

    ජ්ව්ප් නායකයො කියන්නෙ
    1 රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ.
    2 උතුරට ජාතික කොඩිය ඔනෙ නැ
    3 උතුරින් හමුදාව ඉවත් කල යුතුයි.
    4 tna කරන ඒව හරි
    ඔව බලු කතා වලට චන්දෙ දෙනවද මොලේ කලදක් හරි තියෙන මිනිස්සු.අඩුම ගානෙ මේවගෙජ්ව්ප් එකට කඩේ යන එක්ක්ට හරි කියන්ඩ පුලුවන්ද කටක් ඇරල ලන්කාවට ජාතික ගීත දෙක ඔනෙ කියල බෑ.ජනතාව අතරට ඔක ගියාම අනුරගෙ අම්මට බනින්නෙ වෙන කාටවත් නෙමේ.

    සාක්ශි එක්ක දාපන් නකුට්ටො...උබ කියන එවා මෙකෙ උන් විශ්වාස කරනව කියලද හිතන් ඉන්නෙ... ඉයෙ සෙනල්7 ඇරියා නෙද කෙල නොදා එ ත්‍රෙඩ් එක පැත්ත බලන් නැ දැන්...කුක්ක යන යන තැන කිච වෙනවා.. :lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Mirrors

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    jffe4k.png


    උපරිම වෙදනාවෙ සලකුනු.. :lol::lol::lol::lol: රෙප් විකුනල තමයි අපි ජිවත් වෙන්නෙ...රෙප් කපන්න එපා plz



    mcgrbr.gif

    ඕවා වැසිකිලි හෝදන එවුන්ගේ හැටි බන්.....
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    මහින්දගේ ලෝල්ලෙක්....
    ඡන්දේ ලං වෙනකොට මූට පුකේ අමාරුව වැඩි වෙලා.

    සුබ අනාගතයක්!