අනෙ ගොනාබායි ඔය මෙහෙටත් ආවද ඔයා කට ඇරිය ගමන් තෙරෙනවා ගොනා කියලා![]()
ithin umba mokatada ban gonnunge kata wala bala bala yanne..? wena wada nadda umbata..?





අනෙ ගොනාබායි ඔය මෙහෙටත් ආවද ඔයා කට ඇරිය ගමන් තෙරෙනවා ගොනා කියලා![]()





ithin umba mokatada ban gonnunge kata wala bala bala yanne..? wena wada nadda umbata..?![]()



ow ow eka nan aththa thama!
![]()






අපි ආසයි වහු පැටව් කුලප්පු කරන්න...![]()




eka nisa digatama anduwata chande demu......eka thamayi ekama galavima![]()




balagena parissamen pitipasse kakula ussala dunnoth sorry.com malli..!![]()
chande dannekata kiyala umbagen igena ganna tharan mama dehspalana adabalayek neme malli!![]()




naha naha bayibalen dan kiyanawane chande denna oni katada kiyala ekata dipan...moko ape bayibalayak ya![]()


ජ.විපෙ තමයි හිතේ තියෙන පක්ෂය..
අන්න ඒ පක්ෂයට හයිය දෙන්න, සහය දෙන්න...
ආන්ඩු විරෝධීව ජන්දය පාවිච්චි නොකර සිටීමටත් අනියමින්
මේ ආණ්ඩුවට සහය දීමක්.. නොවැරදීම 29 උදෙන්ම ජන්ද පොළෙට යන්න...
ජ.වි.පෙට ඔබේ සහයෝගය දැක්වීම, ඔබේත්, ඔබගේ දුවා දරුවන්ගේ මතු අනාගතයට
කරන ආයෝජනයක්ම වේවි...





ජ.විපෙ තමයි හිතේ තියෙන පක්ෂය..
අන්න ඒ පක්ෂයට හයිය දෙන්න, සහය දෙන්න...
ආන්ඩු විරෝධීව ජන්දය පාවිච්චි නොකර සිටීමටත් අනියමින්
මේ ආණ්ඩුවට සහය දීමක්.. නොවැරදීම 29 උදෙන්ම ජන්ද පොළෙට යන්න...
ජ.වි.පෙට ඔබේ සහයෝගය දැක්වීම, ඔබේත්, ඔබගේ දුවා දරුවන්ගේ මතු අනාගතයට
කරන ආයෝජනයක්ම වේවි...
ජ.විපෙ තමයි හිතේ තියෙන පක්ෂය..
අන්න ඒ පක්ෂයට හයිය දෙන්න, සහය දෙන්න...
ආන්ඩු විරෝධීව ජන්දය පාවිච්චි නොකර සිටීමටත් අනියමින්
මේ ආණ්ඩුවට සහය දීමක්.. නොවැරදීම 29 උදෙන්ම ජන්ද පොළෙට යන්න...
ජ.වි.පෙට ඔබේ සහයෝගය දැක්වීම, ඔබේත්, ඔබගේ දුවා දරුවන්ගේ මතු අනාගතයට
කරන ආයෝජනයක්ම වේවි...
ubata mama kiwuwa neda baya wenna epa...ubata upadi karanna puluwan adyapanayak api hadanawa kiyala.......moko me bayawela


uba campus eke natnna gihin eliyata dapu sonna anathayek kiyala api dannawa bola 

aye mokata baya wennada? 
ona nam Jolly Roger ayyagen ahala balapan,
...anna niyama JVP karayo..ubala wage anatha kukkonta mona deshapalaneda ban...gottak allagena idapan kata hari.. 
ane ubei magei upadiyauba campus eke natnna gihin eliyata dapu sonna anathayek kiyala api dannawa bola
mata ithin ayeth karanna thiyenne MSc ekak thamaiaye mokata baya wennada?
ona nam Jolly Roger ayyagen ahala balapan,
...anna niyama JVP karayo..ubala wage anatha kukkonta mona deshapalaneda ban...gottak allagena idapan kata hari..

pannalalu.......




me oya mona campus ekakatada giye? ehema nathhan mona4565456 giye


pannalalu.......
me oya mona campus ekakatada giye? ehema nathhan mona4565456 giye
![]()
uba JVP karayek newei ban.. ubala wage ewun thamai JVP eke wasikili hodanne..
campus eken elewwa kiuwama sahenna riduna ne?
thawa ekak mokadda ban ara degree gaththa english katha karana posh kollo dawase padiyata wada karana company eka? ara uba eka parak kiyala thibbe..mathaka na kiyannepaa 

wasikiliyak hodagena idapan ithin..wena monawa karannada uba?