JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්න&#

Gasa84

Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    Ridila.... uba JVP karayek newei ban.. ubala wage ewun thamai JVP eke wasikili hodanne.. :lol: campus eken elewwa kiuwama sahenna riduna ne? :rofl: thawa ekak mokadda ban ara degree gaththa english katha karana posh kollo dawase padiyata wada karana company eka? ara uba eka parak kiyala thibbe..mathaka na kiyannepaa :lol:

    ube surangana katha hodai ban,uba wage adu wayasin ipadichcha ewuntama :lol::P wasikiliyak hodagena idapan ithin..wena monawa karannada uba?


    බොට අමු කැවිලද? පිස්සු වැඩි වෙලාද?....පටලිලද? මොකද මගේ පස්සෙන් මෙච්චර එන්නේ...පස්ස ලේවකන්නද? චන්දෙ ඉවර වෙලා වරෙන්.....දවස් දෙකක් විතර රෙන්නේ නැතුව ඉන්නම් බොට ලෙව කන්න :lol::lol::lol::lol::P:P:P:P අනික jvp එකට චන්දෙ දීලා තිබුනට jvp කාරයෙක් නෙමේ....පන්ති පහටවත් ගිහින් නැහැ...:baffled::baffled::baffled:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    බොට අමු කැවිලද? පිස්සු වැඩි වෙලාද?....පටලිලද? මොකද මගේ පස්සෙන් මෙච්චර එන්නේ...පස්ස ලේවකන්නද? චන්දෙ ඉවර වෙලා වරෙන්.....දවස් දෙකක් විතර රෙන්නේ නැතුව ඉන්නම් බොට ලෙව කන්න :lol::lol::lol::lol::P:P:P:P අනික jvp එකට චන්දෙ දීලා තිබුනට jvp කාරයෙක් නෙමේ....පන්ති පහටවත් ගිහින් නැහැ...:baffled::baffled::baffled:

    mama ube passen enne ban..uba mama ahapu prashna walin panala yana hinda :lol: kalin thread ekaka ahapu prashne mathaka ne? :P ona nam methanath ahannam :lol: uba ewagen panala awilla methana thread walata hena budu wenna talks denawa :lol::lol::lol: balapan yako kannadiyen ube muna..mokedda uba..ubata lajjawak kiyala deyak thiyenawada ban? :angry:

    mata uba ekka paudgalika aulak na..habai oya wage diwa deke wada karana ewun mata allanne na :lol: ekane ban scene eka...mara wade :lol:

    thawa ekak habai uba wage ekekuta arama passa dawas ganak hodanne nathuwa inna puluwan kiyana eka nam man wiswasa karanawa :lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බොට අමු කැවිලද? පිස්සු වැඩි වෙලාද?....පටලිලද? මොකද මගේ පස්සෙන් මෙච්චර එන්නේ...පස්ස ලේවකන්නද? චන්දෙ ඉවර වෙලා වරෙන්.....දවස් දෙකක් විතර රෙන්නේ නැතුව ඉන්නම් බොට ලෙව කන්න :lol::lol::lol::lol::P:P:P:P අනික jvp එකට චන්දෙ දීලා තිබුනට jvp කාරයෙක් නෙමේ....පන්ති පහටවත් ගිහින් නැහැ...:baffled::baffled::baffled:
    :lol::lol::lol: ලොල් තමා.
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    mama ube passen enne ban..uba mama ahapu prashna walin panala yana hinda :lol: kalin thread ekaka ahapu prashne mathaka ne? :P ona nam methanath ahannam :lol: uba ewagen panala awilla methana thread walata hena budu wenna talks denawa :lol::lol::lol: balapan yako kannadiyen ube muna..mokedda uba..ubata lajjawak kiyala deyak thiyenawada ban? :angry:

    mata uba ekka paudgalika aulak na..habai oya wage diwa deke wada karana ewun mata allanne na :lol: ekane ban scene eka...mara wade :lol:

    thawa ekak habai uba wage ekekuta arama passa dawas ganak hodanne nathuwa inna puluwan kiyana eka nam man wiswasa karanawa :lol::lol::lol:

    මට මතක නැහැ බන් උබව.....මම සාමාන්‍යයෙන් හොටු කොල්ලෝ මතක තියා ගන්නේ නැහැ....ප්‍රශ්නය නැවත යොමු කරන්න
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    මට මතක නැහැ බන් උබව.....මම සාමාන්‍යයෙන් හොටු කොල්ලෝ මතක තියා ගන්නේ නැහැ....ප්‍රශ්නය නැවත යොමු කරන්න

    godaariyak siddoo gaththa neda oya..? :lol: kalanna deyak na saththalan..:lol: mama ekin eka dannam....ube quotes ekkama...dawal wela...office eke inne wada thiyenawa..uba wage posh kollo newei ne api,api ithin hotu kollone..ane tuke... :lol:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    godaariyak siddoo gaththa neda oya..? :lol: kalanna deyak na saththalan..:lol: mama ekin eka dannam....ube quotes ekkama...dawal wela...office eke inne wada thiyenawa..uba wage posh kollo newei ne api,api ithin hotu kollone..ane tuke... :lol:

    අනේ පොෂ් නැහැ බන්.....ඇත ගමක කොල්ලෙක් මම.....ගිහින් වැඩ කරපන් ...වැඩ නැති වෙලාවට වරෙන් වලියක් ඩ ගමු
     

    498431

    Junior member
  • Feb 2, 2014
    117
    9
    18
    ජෙප්පොන්ට බලේ ලැබුනොත් උන් අනිවාර්යෙන්ම සමාජවාදි ප්‍රතිපත්ති ක්‍රියාත්මක කරනව. එතකොට අපේ උන් වහ කාලා කැලේ පනියි
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    අනේ පොෂ් නැහැ බන්.....ඇත ගමක කොල්ලෙක් මම.....ගිහින් වැඩ කරපන් ...වැඩ නැති වෙලාවට වරෙන් වලියක් ඩ ගමු

    Gasa84 mama ubawa danne naha machan. eth nvhcc89 malliwa hodata dannawa. hoda kollek. ithin ubala denna methana personal case daganna epa. :no::no:deshapalana case eka dan personal case ekak wegena enawa wage. personally awlak ona naha:dull::dull: deshapalane katha karamu :)
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    100% communism is not fit SL. SL needs some qualities of communism.
    JVP may be a pure communist party but still they are the opposition in the parliment and there should be 20-30 ministers to influence as a single party without crossing sides like other party ministers