Ridila.... uba JVP karayek newei ban.. ubala wage ewun thamai JVP eke wasikili hodanne..campus eken elewwa kiuwama sahenna riduna ne?
thawa ekak mokadda ban ara degree gaththa english katha karana posh kollo dawase padiyata wada karana company eka? ara uba eka parak kiyala thibbe..mathaka na kiyannepaa
ube surangana katha hodai ban,uba wage adu wayasin ipadichcha ewuntamawasikiliyak hodagena idapan ithin..wena monawa karannada uba?
බොට අමු කැවිලද? පිස්සු වැඩි වෙලාද?....පටලිලද? මොකද මගේ පස්සෙන් මෙච්චර එන්නේ...පස්ස ලේවකන්නද? චන්දෙ ඉවර වෙලා වරෙන්.....දවස් දෙකක් විතර රෙන්නේ නැතුව ඉන්නම් බොට ලෙව කන්න







අනික jvp එකට චන්දෙ දීලා තිබුනට jvp කාරයෙක් නෙමේ....පන්ති පහටවත් ගිහින් නැහැ...


thawa ekak mokadda ban ara degree gaththa english katha karana posh kollo dawase padiyata wada karana company eka? ara uba eka parak kiyala thibbe..mathaka na kiyannepaa 



