KMS Activator

20_18

Member
Feb 27, 2018
1,297
45
0
මොකක්ද ප්‍රශ්නේ ඕවා ගානේ රිංගන්න බැ මෙතන දාපං බලන්න

ක්‍රැක් එකක් දාගත්තොත් එතන වෛරස් එකකුත් ෆ්‍රී ඇවිල්ල :lol:
 

20_18

Member
Feb 27, 2018
1,297
45
0
මට ඕන වුණේ MS Office පැකේජ් එක ඇක්ටිව් කරගන්ඩ
 

divoomdelux

Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    මට ඕන වුණේ MS Office පැකේජ් එක ඇක්ටිව් කරගන්ඩ

    Crack danna epa bro...
    menna me widiyata karanna,..
    mama office 2013, 2016, windows 10 okkoma me channel eke widiyata kale,, no need of software.

    For Office 2013


     
    • Like
    Reactions: Manash

    divoomdelux

    Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    ක්‍රැක් එකක් දාගත්තොත් එතන වෛරස් එකකුත් ෆ්‍රී ඇවිල්ල :lol:

    Crack ekak danwanam usually antivirus software eka disable karala inna one, virus newei, crack pennanne virus wage thamai..
    But mama uda dapu widiyata karanna,, its the best way
     

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    Crack ekak danwanam usually antivirus software eka disable karala inna one, virus newei, crack pennanne virus wage thamai..
    But mama uda dapu widiyata karanna,, its the best way

    ක්‍රැක් වෛරස් වගේ පෙන්නනවද :confused:

    නැත්තං ක්‍රැක් සමඟ වෛරස් දාල එවනවද?
     

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    mamath me active karagaththe kms ekakin ban
    awulak nehe matanam

    මටත් අවුලක් නෑ. ඒත් Windows Defender එක මේක පෙන්නනව. මම ඉතිං ignore දදා ඉන්නව :rofl:
     

    divoomdelux

    Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    ක්‍රැක් වෛරස් වගේ පෙන්නනවද :confused:

    නැත්තං ක්‍රැක් සමඟ වෛරස් දාල එවනවද?

    ne virus wage thamai pennane,, godak ewa.. ekai godak welawata crack ekak daddi antivirus disable kranna kiyanne
    ara mama dapu vidiya karanna video eke tyena..
    mama MS office version 3 kama try kala weda..
     
    Last edited:

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    Capture.JPG