KMS Activator

Lakshan-Seram

Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    ක්‍රැක් වෛරස් වගේ පෙන්නනවද :confused:

    නැත්තං ක්‍රැක් සමඟ වෛරස් දාල එවනවද?

    False positive

    Mama nam karanne application type eka balla run karanawada nedda kiyala theeranaya karana eka

    Of course, godak activators wala fake versions tiyenawa matat mattu wela tiyenawa.

    Mata hambuna kms activator version ekak eken karanne malware install karana eka.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,793
    1
    45,001
    113
    ක්‍රැක් දාගන්න එපා බන්. හැම ක්‍රැක් එකකම මොනවා හරි දෙයක් තියනවාමයි. ඊබේ එකෙන් අඩුවට කී එකක් ගනින්. ගන්න බැරිනම්, උඹට ඉවසීම තියනවනම් මේකට ගිහින් අප්ඩේට් වෙච්චි ගමන්ම keys ටික ට්‍රයි කරපන්.

    http://textuploader.com/523q8

    දාන්න කලින් key එක blocked database එකේ list වෙලාද කියල බලපන්

    https://github.com/CNMan/balala

    දාන හැටි instructions මෙතන. ඔය උඩම තියන link එකෙත් instructions ඇති.

    https://docs.google.com/document/d/1roY9M9kdaCitN7WlWxETChYwhNDnpU1ShfuoimR5q6U/edit

    වෙන microsoft products වල keys මෙතන

    https://pastebin.com/JiEU0KwQ
     

    badulal

    Well-known member
  • Apr 17, 2016
    985
    111
    63
    ක්‍රැක් දාගන්න එපා බන්. හැම ක්‍රැක් එකකම මොනවා හරි දෙයක් තියනවාමයි. ඊබේ එකෙන් අඩුවට කී එකක් ගනින්. ගන්න බැරිනම්, උඹට ඉවසීම තියනවනම් මේකට ගිහින් අප්ඩේට් වෙච්චි ගමන්ම keys ටික ට්‍රයි කරපන්.

    http://textuploader.com/523q8

    දාන්න කලින් key එක blocked database එකේ list වෙලාද කියල බලපන්

    https://github.com/CNMan/balala

    දාන හැටි instructions මෙතන. ඔය උඩම තියන link එකෙත් instructions ඇති.

    https://docs.google.com/document/d/1roY9M9kdaCitN7WlWxETChYwhNDnpU1ShfuoimR5q6U/edit


    වෙන microsoft products වල keys මෙතන

    https://pastebin.com/JiEU0KwQ

    eka nam watinawa rep
     

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    ක්‍රැක් දාගන්න එපා බන්. හැම ක්‍රැක් එකකම මොනවා හරි දෙයක් තියනවාමයි. ඊබේ එකෙන් අඩුවට කී එකක් ගනින්. ගන්න බැරිනම්, උඹට ඉවසීම තියනවනම් මේකට ගිහින් අප්ඩේට් වෙච්චි ගමන්ම keys ටික ට්‍රයි කරපන්.

    http://textuploader.com/523q8

    දාන්න කලින් key එක blocked database එකේ list වෙලාද කියල බලපන්

    https://github.com/CNMan/balala

    දාන හැටි instructions මෙතන. ඔය උඩම තියන link එකෙත් instructions ඇති.

    https://docs.google.com/document/d/1roY9M9kdaCitN7WlWxETChYwhNDnpU1ShfuoimR5q6U/edit

    වෙන microsoft products වල keys මෙතන

    https://pastebin.com/JiEU0KwQ

    thnks ban :cool:
     

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    False positive

    Mama nam karanne application type eka balla run karanawada nedda kiyala theeranaya karana eka

    Of course, godak activators wala fake versions tiyenawa matat mattu wela tiyenawa.

    Mata hambuna kms activator version ekak eken karanne malware install karana eka.

    සිරාවට ෆෝල්ස් පොසිටිව් කියන්නෙ මොකක්ද බං :P ඇත්තටම හානියක් නැති ඒව වෛරස් කියල පෙන්නනවටද :confused:

    ඇප්ලිකේෂන් ටයිප් එක බලනව කිව්වෙ :confused:
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    සිරාවට ෆෝල්ස් පොසිටිව් කියන්නෙ මොකක්ද බං :P ඇත්තටම හානියක් නැති ඒව වෛරස් කියල පෙන්නනවටද :confused:

    ඇප්ලිකේෂන් ටයිප් එක බලනව කිව්වෙ :confused:

    Uba hari.

    Mona wage application ekak da kiyala balanne. Oya uda photo eke tiyenne hack tool kiyala, oya wage virus, trogen, malware, keylogger, unwanted application wage ewa.

    Oke oya hack tool kiyana eka sadaranai ne oken karanne Microsoft lage system eka mokak hari widihakin hack karala product eka active karana eka nisa.
     

    lkkanika

    Well-known member
  • Nov 4, 2008
    1,630
    105
    63
    ක්‍රැක් දාගන්න එපා බන්. හැම ක්‍රැක් එකකම මොනවා හරි දෙයක් තියනවාමයි. ඊබේ එකෙන් අඩුවට කී එකක් ගනින්. ගන්න බැරිනම්, උඹට ඉවසීම තියනවනම් මේකට ගිහින් අප්ඩේට් වෙච්චි ගමන්ම keys ටික ට්‍රයි කරපන්.

    http://textuploader.com/523q8

    දාන්න කලින් key එක blocked database එකේ list වෙලාද කියල බලපන්

    https://github.com/CNMan/balala

    දාන හැටි instructions මෙතන. ඔය උඩම තියන link එකෙත් instructions ඇති.

    https://docs.google.com/document/d/1roY9M9kdaCitN7WlWxETChYwhNDnpU1ShfuoimR5q6U/edit

    වෙන microsoft products වල keys මෙතන

    https://pastebin.com/JiEU0KwQ

    meka try karala balanna one... thanks machan
     

    ayanthamaxi

    Well-known member
  • Apr 2, 2010
    6,671
    971
    113
    Mawanella Town
    ක්‍රැක් දාගන්න එපා බන්. හැම ක්‍රැක් එකකම මොනවා හරි දෙයක් තියනවාමයි. ඊබේ එකෙන් අඩුවට කී එකක් ගනින්. ගන්න බැරිනම්, උඹට ඉවසීම තියනවනම් මේකට ගිහින් අප්ඩේට් වෙච්චි ගමන්ම keys ටික ට්‍රයි කරපන්.

    http://textuploader.com/523q8

    දාන්න කලින් key එක blocked database එකේ list වෙලාද කියල බලපන්

    https://github.com/CNMan/balala

    දාන හැටි instructions මෙතන. ඔය උඩම තියන link එකෙත් instructions ඇති.

    https://docs.google.com/document/d/1roY9M9kdaCitN7WlWxETChYwhNDnpU1ShfuoimR5q6U/edit

    වෙන microsoft products වල keys මෙතන


    meka nam den wada karanna na wage oya wage tiyenawada wada karana link ake
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,793
    1
    45,001
    113
    meka nam den wada karanna na wage oya wage tiyenawada wada karana link ake
    මේ අවුරුචු 5කට කලින් එකක්නෙ. දැන් ඩරාස් එකේත් අඩුවට තියනවා. ඒකක් ගන්න
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus