Lankawen pita karanam puluwan dollars GANA keeya da? Mage yaluwek istheera Padinhiyata yanwa wathu Piti kivunala

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    මගේ යාලුවෙක් ඉස්තීර පදිංචියට wena ratakata yanawa.

    Pora magen ahhwa yanawakota geniyanma puluwan dollars GANA keeya da kiyala.

    Porta thiyana Hama සෙසතම wikunala wena ratak පදිංචි වෙන්න යන්නේ, මෙහෙ විකුණලා ගත්තා රුපියල් ලක්ෂ 100 , ඩොලර් කරලා ගෙනියන්න අදහස් කරන ඉන්නේ.

    දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් කියපන් මොකක්ද geniyanma පුළුවන් ලිමිට් එක කියලා. මොකක්ද හොඳම විදිහ legal විදිහට ගෙනියන්න පුළුවන්.?