Machan,Lap ekak gewanna ganna puluwan widiyak kiyapallako.singer eken kiyalanam kiyanna epa.
Last edited:


mulinnam hebei mulu price eke 25% k da koheda gewanna oni

unity palayan
laptop.lk nathuwa ona thenakin ganin
Mokakda unge case eka?????
unge gana nam adui thama machan..eth mama danna keepa denekma gaththa lap wala leda denawa...laptop.lk Machan unge lap labai ne ban...Mokakda unge case eka?????
![]()
Thanks machan..Toshiba,Hp,dell oni ekak Abans eken karanawalu....langama thiyena eken katha karala ahanna...hebei lap eka ganna kalin hariyatama model no eka ahagena eka hondaida kiyala trhead ekak dala apen ahala misak ganna epa....
mokada oyata denna hadana lap ekama gaththa kenek unath elakiri eke inna ida thiyenawa...ethakota eyagen idea ekak ei eka ganna hondaida nedda kiyala...
gewime krmayata ganna puluwanlu...awrudu thunakin...mulinnam hebei mulu price eke 25% k da koheda gewanna oni
![]()
unge gana nam adui thama machan..eth mama danna keepa denekma gaththa lap wala leda denawa...


math lap ekak ganna hithan hitiye eken
mama adahasa athariya
thnx machan