Lap ekak....

seetalahoru

Well-known member
  • Feb 19, 2009
    897
    68
    48
    Machan,Lap ekak gewanna ganna puluwan widiyak kiyapallako.singer eken kiyalanam kiyanna epa.
     
    Last edited:

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,818
    1
    4,881
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    Toshiba,Hp,dell oni ekak Abans eken karanawalu....langama thiyena eken katha karala ahanna...hebei lap eka ganna kalin hariyatama model no eka ahagena eka hondaida kiyala trhead ekak dala apen ahala misak ganna epa....:D

    mokada oyata denna hadana lap ekama gaththa kenek unath elakiri eke inna ida thiyenawa...ethakota eyagen idea ekak ei eka ganna hondaida nedda kiyala...:)

    gewime krmayata ganna puluwanlu...awrudu thunakin...:) mulinnam hebei mulu price eke 25% k da koheda gewanna oni:D
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    Gewanna gannakota paadui ban..... Puluwan tharam Cash walata ganna balapan..... Kiyak hari adu karaganna puluwan...... HP nam ganna hithanna epaa..... Gannawa nam, Toshiba or Dell thamaa...... :D
     

    seetalahoru

    Well-known member
  • Feb 19, 2009
    897
    68
    48
    Toshiba,Hp,dell oni ekak Abans eken karanawalu....langama thiyena eken katha karala ahanna...hebei lap eka ganna kalin hariyatama model no eka ahagena eka hondaida kiyala trhead ekak dala apen ahala misak ganna epa....:D

    mokada oyata denna hadana lap ekama gaththa kenek unath elakiri eke inna ida thiyenawa...ethakota eyagen idea ekak ei eka ganna hondaida nedda kiyala...:)

    gewime krmayata ganna puluwanlu...awrudu thunakin...:) mulinnam hebei mulu price eke 25% k da koheda gewanna oni:D
    Thanks machan..