Drive letter eka D karannada nathnam thawa aluth partition ekak hadagannada?
Search eke Disk Management keyala type karanna..ita passe drive eka uda right click karala "change drive latter & paths" click karala oni letter eka apply karanna..DoneDrive letter eka D karanna.eka rename karanna haduwath bari wuna.
Search eke Disk Management keyala type karanna..ita passe drive eka uda right click karala "change drive latter & paths" click karala oni letter eka apply karanna..Done
d letter eka naneSearch eke Disk Management keyala type karanna..ita passe drive eka uda right click karala "change drive latter & paths" click karala oni letter eka apply karanna..Done
C: ekene ban ewa thiyenne..D: ekak nathnam partiton karanna wei ethakota okkoma format wenawa..Program's / games location missing wela kela wewida brother?
C: ekene ban ewa thiyenne..D: ekak nathnam partiton karanna wei ethakota okkoma format wenawa..
Balamu wena kawuru hari solution ekak deida keyala..
Ai umbala D: ekak nathuwa ita passe thiyena letters deela partition kare?Mage C eke thiyenne Windows witarai. Games / Workspace wenama tiyenne

Ai umbala D: ekak nathuwa ita passe thiyena letters deela partition kare?![]()
Okkoma backup karala HDD eka aya partition karapan..C,D,E.. keyala habai ethin windows pawa aluthin danna wenawa..eka parak hariyata kaloth aya no worriesLaptop ekata Windows 8 dala thibune. mama kiyala XP damma gatta. Ita passe thama D eka naha kiyala dakke