lap help

max33

Well-known member
  • Feb 10, 2011
    1,279
    56
    48
    machanla mage lap eke hard partition karala tiyenne c,e,f,g kiyala mata d kiyala partition ekak hadaganna one. kohomada karaganne?
     

    Necrid

    Member
    Jan 31, 2013
    347
    15
    0
    Search eke Disk Management keyala type karanna..ita passe drive eka uda right click karala "change drive latter & paths" click karala oni letter eka apply karanna..Done

    Program's / games location missing wela kela wewida brother?
     

    Necrid

    Member
    Jan 31, 2013
    347
    15
    0
    C: ekene ban ewa thiyenne..D: ekak nathnam partiton karanna wei ethakota okkoma format wenawa..
    Balamu wena kawuru hari solution ekak deida keyala..

    Mage C eke thiyenne Windows witarai. Games / Workspace wenama tiyenne