ne ban 75 n uda thama![]()
ehemada mma langadi price baluwe naha, i3 ekAK MA ganna kiyanawa cousin kenek ta . uba x555 ekata cs go ehema dala balala thinawdaehemada mma langadi price baluwe naha, i3 ekAK MA ganna kiyanawa cousin kenek ta . uba x555 ekata cs go ehema dala balala thinawda

නව වසරේදී ලැප්ටොප් පරිගණකයක් තෝරාගන්නට පෙර…
![]()

bump
Thanks machan
bump
tfs machan.....
TFS
Lenovo Yoga 2 13 (i5) මම ගිය අගෝස්තුවල ඕකක් ගත්ත බන්. ඔය නවන සීන් එක එච්චරම පාවිච්චි වෙන්නෙ නෑ. ටැබ් එකක් විදිහට යූස් කරන්න පුලුවන් හබැයි බර තේරෙනව.
ජාතිවාදියා;17591470 said:Good post Bro![]()