ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • Ad icon
    I'll research & write an article - Rs. 2000 onwards
    • Blogerwiki
    • Updated: Yesterday at 9:11 PM
  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Wednesday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Aug 27, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

LC Opening

  • Thread starter uthpalakalwana
  • Start date Dec 7, 2025
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
uthpalakalwana

uthpalakalwana

Well-known member
  • Oct 12, 2008
    2,852
    1,211
    113
    32
    කොම්පුටරේ ඉස්සර&
    • Dec 7, 2025
    • #1
    Machanla, Kawruhari Auto Draft ekakin dena salli LC Opening ekakta dala thiyanwada? ehema karanna pluwanda?
     
    Reply
    garment123

    garment123

    Well-known member
  • Dec 9, 2011
    2,048
    1,179
    113
    කන්දක
    • Dec 7, 2025
    • #2
    up
     
    Reply
    Mr.Curious

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,405
    5,112
    113
    • Dec 7, 2025
    • #3
    uthpalakalwana said:
    Machanla, Kawruhari Auto Draft ekakin dena salli LC Opening ekakta dala thiyanwada? ehema karanna pluwanda?
    Click to expand...
    Lc kiyanne loan ekak wage deyak da ?
     
    Reply
    uthpalakalwana

    uthpalakalwana

    Well-known member
  • Oct 12, 2008
    2,852
    1,211
    113
    32
    කොම්පුටරේ ඉස්සර&
    • Dec 7, 2025
    • #4
    Mr.Curious said:
    Lc kiyanne loan ekak wage deyak da ?
    Click to expand...
    ne machan loan ekak newe
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    JokerFan
    Spectacle frames
    • JokerFan
    • Aug 23, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    3
    Views
    115
    Aug 23, 2026
    wqe123
    wqe123
    monson
    ගැසට් එකට කලින් දවසේ LC open කරගෙන පචයගේ ගජ මිතුරා දාන ad !
    • monson
    • May 22, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    33
    Views
    1K
    May 22, 2026
    kasun090354t
    kasun090354t
    S
    LC open කරන්නේ කොහොමද?
    • scorpion MW
    • May 17, 2025
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    12
    Views
    492
    May 18, 2025
    wqe123
    wqe123
    A
    Vehical import karanna LC open karapu kawru hari innawada?
    • androlanka
    • Feb 6, 2025
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    7
    Views
    477
    Feb 8, 2025
    tharuka1989
    T
    MR.Innocent
    Android phone ekakata ena SMS,Automatically wena phone ekakata forward karanna puluwan method ekak tiyenawada?
    • MR.Innocent
    • Nov 26, 2025
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    0
    Views
    161
    Nov 26, 2025
    MR.Innocent
    MR.Innocent
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom