Leco ඔන්ලයින් ගෙවපු පෙමන්ට්ස් හරියට අප්ඩෙට් න නෙද

maharagama123

Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,173
    708
    113
    මචොලා ලෙකො ඈප් එකෙ ඔන්ලයින් ගෙවපු පෙමන්ට්ස් හරියට අප්ඩෙට් න නෙද
    හොදට බලපල්ලා ගෙවපු දෙකක්ම නෑ..බිල් එවන්නෙත් නෑ. ගෙවපුවා බලන්න කිව් ආර් එකක් දුන්නා එකත් හරියට නෑ,කොල් කරාම උන් දන්නෙත් නෑ
     

    Roxburyroy

    Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    මචොලා ලෙකො ඈප් එකෙ ඔන්ලයින් ගෙවපු පෙමන්ට්ස් හරියට අප්ඩෙට් න නෙද
    හොදට බලපල්ලා ගෙවපු දෙකක්ම නෑ..බිල් එවන්නෙත් නෑ. ගෙවපුවා බලන්න කිව් ආර් එකක් දුන්නා එකත් හරියට නෑ,කොල් කරාම උන් දන්නෙත් නෑ
    උඹ Payment එක කරන වෙලාවේ උන් servers update or offline දාලා තියෙන්න ඇතතේ. ඔහොම වුණාම තමයි උන්ගේ side එකෙන් payment එක හොයාගන්න බැරි වෙන්නේ උන්ගේ Account එකට bank to bank සල්ලි ගියාට. දැන් කරන්න තියෙන්නේ උබේ bank එකෙන් ඔය evidence එක්ක dispute එකක් දාලා සල්ලි ආපහු ගන්න. Leco, ceb systems වලින් සල්ලි trace කරනවාට වඩා ඒක ලේසි.

    PS: ලංකවේ government organization වල online වැඩ ඔහොම තමයි. උන් servers update or offline දමනවා backup servers වලට දන්නේ නැතුව. අඩුම ගානේ notice එකක් වත් නැහැ මේ වෙලාවේ update or offline කියලා. හොඳම දේ bank එකෙන් standing orders වලින් bills pay වෙන්න හදන එක. එතකොට ඔය ප්‍රශ්න නැහැ.
     
    • Like
    Reactions: maharagama123

    Mugen

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    781
    893
    93
    ඔන්ලයින් බැන්කින්ග් හදා ගෙන දාපන් බන්. සතපහකට විස්වාස නෑ ඔය ඇප්.