thanksbump,and respect ,me wage aya thamai ratakata one
thanksTfs+
Appreciate the effort!
ඔව් මචන්. report එකේ තියෙන දින වලට අදාල කවුන්ට් එක වැටෙනව. Age group එකත් වැටෙනව. කලින් රිපෝට් එක ආව නන් ලන්කාවෙ මැප් එකක් දාන්න ප්ලෑන් කරේ. ඩේට නැති නිසා කරේ නෑ.මේකෙ පරණ මැරිච්ච ඒවා ඒ ඒ දවස් වලට වැටෙනවද එතකොට![]()
thanksNice work.![]()
thanksgreat stuffs
පිළිවෙලක් තිබ්බෙ නෑ මචන් මම මුලින් බැලුව එකේ හැම එකම එක පිළිවෙලකට ලියල තිබ්බෙ නෑ. තැනින් තැන අකුරු කෑලි හැලිල එහෙම ආවෙත් pixel quality නැති නිසා. හදල ගන්න පුළුවන් ඒත් ආයෙ පාරක් චෙක් කරන්න වෙන නිසා එක පාරම මෙහෙම හදාගත්ත. මගෙ කලින් reply එකේ තිබ්බ ටුයිට් එකක් එයා කරල තිබ්බ ඒක තාම බැලුවෙ නෑ.api eke awla mokadda machan. ai manually danne?
Bump
bump![]()
good work
ආයුබෝවන් කට්ටියටම.
මේක අපිට දිනපතා එන COVID-19 විස්තර ඇනලයිස් කරන්න හදපු Dashboard App එකක්.
මේ තියෙන්නෙ APP එක දැනට බලාගන්න පුළුවන් තැන.
https://pandemic-info.syigen.com/
View attachment 130418
හැමෝම දවස් වෙල කතා වෙන දෙයක් නෙ මේ රිපෝට් වල එන Data පරක්කුයි මාස ගාණකට කලින් වෙච්ච දේවලුත් අද තමා කියන්නෙ කියන එක. මේක ඉතින් මේ වගේ වෙලාවක බලාපොරොත්තු වෙන්න පුළුවන් දෙයක් හැමෝම උපරිම කැපවීමෙන් වැඩ කරද්දි මේ form පුරව පුරව එහෙට මෙහෙට යවන්නත් ඕනිනෙ. දැන් කාලෙ තාක්ෂණෙ දියුණු උනා සමහර දේවල් එහෙම එකපාරටම වෙනස් කරන්න අමාරුයි නෙ. ඉතින් ගොඩක් වැඩ රාජකාරි අස්සෙ මේ report ඇවිත් confirm කියල එලියට දාන්න සෑහෙන වෙලාවක් යනව. ඒක එලියට දාන අයට ඒක සෑහෙන ලොකු වගකීමක් ලෝකෙම අය බලාගෙන ඉන්නවනෙ. අපිට මේක විසදුමක් මේ වෙලාවෙ කරන්න බැරි උනත් මේ report එකෙන් එන data එක සරලව පෙන්නගන්න විදියක් හදාගන්න පුළුවන් දැනට තියෙන තාක්ෂණයෙන්. සරල වැඩක්.
DATA හැම වෙලාවෙම එන්න කතාවක් අරගෙන හරියට මේ කතාව කියවගත්තොත් අපිට උපකල්පන කරන්න පුළුවන්. උනේ මොකද්ද දැනගන්න පුළුවන්. ඉතින් මේ මරණ ගැන එන report වල කතාව හරියට කියවගන්න තැනක් තිබ්බ නැති නිසා තමා මේ වැඩේ කරේ.
කරපු ගොඩක් Apps වගේම මේකත් Open Source කරේ. මේක සම්පූර්ණයෙන්ම ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්ට බලාගෙන උනත් හදන්න පුළුවන් වෙන්න විස්තර ඔක්කොම public දාල තියෙන්නෙ. පැය 4ක video එකකුත් තියෙනව මුල් ටික හදන ඒක බලල upload කරන්න තාම වෙලාවක් ආවෙ නෑ.
හැමෝටම අදහසක් ගන්න පුලුවන් වෙන්න කරපූ විදියත් මේ Article එකේ තියෙනව. තව ඒකෙයි මේකයි තියෙන ඒවට අමතරව දැනගන්න මොනව හරි තියෙනව නන් අහන්න.
https://dewmal.medium.com/how-to-develop-an-analysis-tool-from-scratch-89b6730ef44dගි
ලිපියෙ තියෙනව ගත්ත technology, framework වල ඉදලා විස්තරයක්. ඒක හෙමීට බලනකන් මෙහෙම කියාගෙන යන්නන් කරපු විදිය.
මේ හැම step එකකදිම follow කරේ simple is better than complex කියන දේ. දන්න යාලුවෙකූත් මෙහෙම කියල තියෙනවනෙ
View attachment 130422
මුලින්ම බැලුව මේ එන රිපෝට් OCR වලින් කියවන්න පුළුවන්ද කියල. දේවල් ටිකක් ආව ඒත් පිලිවෙලක් නැති නිසා වැඩේ වගකීමකින් කරන්නත් ඕනි නිසා OCR වැඩේ අත ඇරල අතින් දාන විදියට වැඩේ පටන් ගත්ත.
OCR එකෙන් ගන්න හැදූවට හරි ගියෙ නැති නිසා manually එන්ට කරන්න වෙනම ඩෑශ් බෝඩ් එකකුත් මේකට හදාගත්ත.
View attachment 130419
මේක හදල දවස් දෙකකින් report එක එන format එක වෙනස් උන නිසා අලුතෙන්ම ආයෙ form එකක් හදන්න උනා අලුත් ඒව දාන්න
මේ තියෙන්නෙ මුලින් හදපු එක
View attachment 130420
මේ තියෙන්නෙ දෙවනියට හදපු එක.
View attachment 130421
ඔය දෙවනියට ආව එක නිසා වාසියක් උනා. මේ පළවෙනි format එක enter කරන්න අඩුම පැයක් සහ හරිද බලන්න පැය බාගයක් යනව. අලුත් එක එච්චර වෙලා යන්නෙ නෑ. හැබැයි පරණ එක දිගටම ආව නන් Dashboard එකට තව chart ටිකක් එන්න තිබ්බ.
කරන්න දෙයක් නෑ තියෙන Resource වලින් උපරිම ප්රයෝජන අරගෙන තමා ඔය report එකක් හදනව ඇත්තෙ. කලින් කිව්ව වගේ දත්ත confirm කරන්න පරක්කු වෙන එක ඇත්තටම වෙන්න පුළුවන් දෙයක්. එහෙන් මෙහෙන් හැම තැනින්ම එන ඒව හරිද කියල බලාගෙනම එලියට දාන්න ඕනි මොකද දැම්මට පස්සෙ ආ මේක මට පොඩ්ඩක් වැරදුනා අද එක තමා හරි කියල කියන්න ලේසි නෑ. මොකද මේක එලියට ආවට පස්සෙ ලෝකෙ ගොඩක් අය මේක පදනම් කරගෙන විශ්ලේෂණ කරනව.
හරි ඔය අතුරු කතාවක් data එක්ක ආව. ඊට පස්සෙ ඉතින් පරණ data ත් දානව අලුත් ඒවත් දානව. පරණ ඒව දාන්න පොඩි ගාණක් වියදම් කරා තනියම කරගන්න බැරි නිසා.
ඔහොම මාසෙක වගේ ඒව එකතු කරගෙන Google Colab ගියා ගිහින් දාල හැදුව chart ටික
https://colab.research.google.com/drive/1FBEyO6V0L2KbKr1seyN7cb2KKPov--Wa?usp=sharing
ඕක ඉතින් තේරුන් ගන්න නන් ඉතින් Data Science ඉගෙන ගන්න ඕනිනෙ. ඉතින් ඒ නිසා ඒ data ටික අරගෙන හැදුව Dashboard එක.
View attachment 130418
https://pandemic-info.syigen.com/
හිතුවට වඩා දේවල් ටික කරගන්න පුළුවන් උනා ඒකෙන්.
ඊට පස්සෙ data ටික process කරල json එකක් හැදුව නැත්තන් අලුතෙන් බලන හැම වෙලාවකම data process කරන්න වෙනව. එතකොට cost එක වැඩී. ඒ නිසා ඒ හදපු json එක AWS එකේ s3 එකට upload කරා.
s3 වල තියෙනව static web එකක් host කරන්න පුළුවන් පහසුකම ඒකත් කරල බැලුව ඒත් ඒක domain එකකට point කරන්න ගියාම කරදරයි ඒ නිසා AWS Amplify කියන service එකට දැම්ම.
වැඩේ තව improve කරන්න උදව් කරන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් මෙන්න repo එක. ඇවිත් help එකක් දෙන්න. තනියම කරන්න කැමති නන් ඒත් කමක් නෑ අකුරක් අඩූ නැතුව code එක තියෙනව බාගන්න.
https://github.com/syigen/covid_death_report_analyser
කීප දෙනෙක් mention කරනව කලින් දන්න මේවට උනන්දු. තව දන්න කට්ටිය ඉන්නව නන් mention කරල දෙන්න.
@හෙනයා @kavindu84 @Darshana Konara @visalbro @chamoda4lk
මේ ටුයිටර් නූල අලුත් රිපෝට් එකක් ආව ගමන් අප්ඩේට් කරන්නව. රිපෝට් බලන්න ඒක follow කරල තියාගන්න.
බම්ප් කරන හැමෝටම රෙප් දෙන්න විදියක් නෑනෙ දැන් ලයික් එකක් තමා දෙන්න වෙන්නෙ.
thanks. දැන් මොකද කරන්නෙ මචන්. දැන් ඒව කරන්නෙ නැද්ද? අමතක වෙන්න දෙන්නෙ නැතුව ඔය kaggle එකේ එහෙම තියෙනව data අරගෙන pet project වගේ කරන්න මචන්.Scala
සිරාම වැඩක් . Scala , Apache spark වලින් data processing කරලා තියෙනවා . ඒත් ඒ රස්සාවෙන් මාව covid-19 කාළේ අයින් කළ නිසා දැන් ඒවයේ භාවිතයක් නෑ . මේක දැක්කහම අතීතයට ගියා .
ආයෙත් ඒ පැත්තෙන් projects කරන්න බැරිවෙන්නම මට තහනම් කරලා තියෙන්නේ ඒ company එකෙන් . වෙනම ලියවිල්ලක් අරන් තියෙන්නේ ඒ කට්ටිය sign එකක් අරන් , මම ඒ ගොල්ලන්ගේ company එකේ use කරපු technologies පාවිච්චි කලෝතින් නඩු මගට බහිනවා කියලා . ඒක නිසා ආයෙත් මට it field එකේ job කරන්න තව අවුරුදු 5ක් වත් යාවි . company එකේ ලොක්කා එයා දන්න හැම company එකකටම කියලා තියෙන්නේ මාව ගන්න එපා කියලා . කොටින්ම virtusa එකෙන් පවා.. ඒක නිසා දැන් ගෙදරට වෙලා පාඩුවේ වැඩක් කරගෙන ඉන්නවා .thanks. දැන් මොකද කරන්නෙ මචන්. දැන් ඒව කරන්නෙ නැද්ද? අමතක වෙන්න දෙන්නෙ නැතුව ඔය kaggle එකේ එහෙම තියෙනව data අරගෙන pet project වගේ කරන්න මචන්.
.
.that is illegal what the company owner is doing. no one can restrict you from using a broadly available technology.ආයෙත් ඒ පැත්තෙන් projects කරන්න බැරිවෙන්නම මට තහනම් කරලා තියෙන්නේ ඒ company එකෙන් . වෙනම ලියවිල්ලක් අරන් තියෙන්නේ ඒ කට්ටිය sign එකක් අරන් , මම ඒ ගොල්ලන්ගේ company එකේ use කරපු technologies පාවිච්චි කලෝතින් නඩු මගට බහිනවා කියලා . ඒක නිසා ආයෙත් මට it field එකේ job කරන්න තව අවුරුදු 5ක් වත් යාවි . company එකේ ලොක්කා එයා දන්න හැම company එකකටම කියලා තියෙන්නේ මාව ගන්න එපා කියලා . කොටින්ම virtusa එකෙන් පවා.. ඒක නිසා දැන් ගෙදරට වෙලා පාඩුවේ වැඩක් කරගෙන ඉන්නවා ..
මම ඔයාලගේ repository එක fork එකක් දැම්මා . වෙලාව තිබුනොතින් support එකක් දෙන්නම් මචන්.
ඔයා කියන කතාව හරි . ඒත් නීතිය බල්ලට ගිහින් තියෙන මේ රටේ ඕවට නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්න ගියෝතින් කාලේ කෑමක් තියෙන්නේthat is illegal what the company owner is doing. no one can restrict you from using a broadly available technology.
. ඒක නිසා වෙන අතක් බලාගෙන පාඩුවේ ඉන්නවා මිසක උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන කාලය අපරාදේ
. ඊට වඩා මේ වගේ කාලීනව වැදගත් ව්යපෘතියකට උදව් වෙලා මොනවහරි දෙයක් ඉගෙන ගන්න එක වැදගත්
. දැන් ආයෙත් ටිකක් PHP/MySQL පැත්තට ඔලුව දාගෙන ඉන්නවා . 0 ඉදන් පටන් ගෙන ඉස්සරහට යනවා . මොනවා හරි කරන්නත් එපෑයැ
.ආයුබෝවන් කට්ටියටම.
මේක අපිට දිනපතා එන COVID-19 විස්තර ඇනලයිස් කරන්න හදපු Dashboard App එකක්.
මේ තියෙන්නෙ APP එක දැනට බලාගන්න පුළුවන් තැන.
https://pandemic-info.syigen.com/
View attachment 130418
හැමෝම දවස් වෙල කතා වෙන දෙයක් නෙ මේ රිපෝට් වල එන Data පරක්කුයි මාස ගාණකට කලින් වෙච්ච දේවලුත් අද තමා කියන්නෙ කියන එක. මේක ඉතින් මේ වගේ වෙලාවක බලාපොරොත්තු වෙන්න පුළුවන් දෙයක් හැමෝම උපරිම කැපවීමෙන් වැඩ කරද්දි මේ form පුරව පුරව එහෙට මෙහෙට යවන්නත් ඕනිනෙ. දැන් කාලෙ තාක්ෂණෙ දියුණු උනා සමහර දේවල් එහෙම එකපාරටම වෙනස් කරන්න අමාරුයි නෙ. ඉතින් ගොඩක් වැඩ රාජකාරි අස්සෙ මේ report ඇවිත් confirm කියල එලියට දාන්න සෑහෙන වෙලාවක් යනව. ඒක එලියට දාන අයට ඒක සෑහෙන ලොකු වගකීමක් ලෝකෙම අය බලාගෙන ඉන්නවනෙ. අපිට මේක විසදුමක් මේ වෙලාවෙ කරන්න බැරි උනත් මේ report එකෙන් එන data එක සරලව පෙන්නගන්න විදියක් හදාගන්න පුළුවන් දැනට තියෙන තාක්ෂණයෙන්. සරල වැඩක්.
DATA හැම වෙලාවෙම එන්න කතාවක් අරගෙන හරියට මේ කතාව කියවගත්තොත් අපිට උපකල්පන කරන්න පුළුවන්. උනේ මොකද්ද දැනගන්න පුළුවන්. ඉතින් මේ මරණ ගැන එන report වල කතාව හරියට කියවගන්න තැනක් තිබ්බ නැති නිසා තමා මේ වැඩේ කරේ.
කරපු ගොඩක් Apps වගේම මේකත් Open Source කරේ. මේක සම්පූර්ණයෙන්ම ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්ට බලාගෙන උනත් හදන්න පුළුවන් වෙන්න විස්තර ඔක්කොම public දාල තියෙන්නෙ. පැය 4ක video එකකුත් තියෙනව මුල් ටික හදන ඒක බලල upload කරන්න තාම වෙලාවක් ආවෙ නෑ.
හැමෝටම අදහසක් ගන්න පුලුවන් වෙන්න කරපූ විදියත් මේ Article එකේ තියෙනව. තව ඒකෙයි මේකයි තියෙන ඒවට අමතරව දැනගන්න මොනව හරි තියෙනව නන් අහන්න.
https://dewmal.medium.com/how-to-develop-an-analysis-tool-from-scratch-89b6730ef44dගි
ලිපියෙ තියෙනව ගත්ත technology, framework වල ඉදලා විස්තරයක්. ඒක හෙමීට බලනකන් මෙහෙම කියාගෙන යන්නන් කරපු විදිය.
මේ හැම step එකකදිම follow කරේ simple is better than complex කියන දේ. දන්න යාලුවෙකූත් මෙහෙම කියල තියෙනවනෙ
View attachment 130422
මුලින්ම බැලුව මේ එන රිපෝට් OCR වලින් කියවන්න පුළුවන්ද කියල. දේවල් ටිකක් ආව ඒත් පිලිවෙලක් නැති නිසා වැඩේ වගකීමකින් කරන්නත් ඕනි නිසා OCR වැඩේ අත ඇරල අතින් දාන විදියට වැඩේ පටන් ගත්ත.
OCR එකෙන් ගන්න හැදූවට හරි ගියෙ නැති නිසා manually එන්ට කරන්න වෙනම ඩෑශ් බෝඩ් එකකුත් මේකට හදාගත්ත.
View attachment 130419
මේක හදල දවස් දෙකකින් report එක එන format එක වෙනස් උන නිසා අලුතෙන්ම ආයෙ form එකක් හදන්න උනා අලුත් ඒව දාන්න
මේ තියෙන්නෙ මුලින් හදපු එක
View attachment 130420
මේ තියෙන්නෙ දෙවනියට හදපු එක.
View attachment 130421
ඔය දෙවනියට ආව එක නිසා වාසියක් උනා. මේ පළවෙනි format එක enter කරන්න අඩුම පැයක් සහ හරිද බලන්න පැය බාගයක් යනව. අලුත් එක එච්චර වෙලා යන්නෙ නෑ. හැබැයි පරණ එක දිගටම ආව නන් Dashboard එකට තව chart ටිකක් එන්න තිබ්බ.
කරන්න දෙයක් නෑ තියෙන Resource වලින් උපරිම ප්රයෝජන අරගෙන තමා ඔය report එකක් හදනව ඇත්තෙ. කලින් කිව්ව වගේ දත්ත confirm කරන්න පරක්කු වෙන එක ඇත්තටම වෙන්න පුළුවන් දෙයක්. එහෙන් මෙහෙන් හැම තැනින්ම එන ඒව හරිද කියල බලාගෙනම එලියට දාන්න ඕනි මොකද දැම්මට පස්සෙ ආ මේක මට පොඩ්ඩක් වැරදුනා අද එක තමා හරි කියල කියන්න ලේසි නෑ. මොකද මේක එලියට ආවට පස්සෙ ලෝකෙ ගොඩක් අය මේක පදනම් කරගෙන විශ්ලේෂණ කරනව.
හරි ඔය අතුරු කතාවක් data එක්ක ආව. ඊට පස්සෙ ඉතින් පරණ data ත් දානව අලුත් ඒවත් දානව. පරණ ඒව දාන්න පොඩි ගාණක් වියදම් කරා තනියම කරගන්න බැරි නිසා.
ඔහොම මාසෙක වගේ ඒව එකතු කරගෙන Google Colab ගියා ගිහින් දාල හැදුව chart ටික
https://colab.research.google.com/drive/1FBEyO6V0L2KbKr1seyN7cb2KKPov--Wa?usp=sharing
ඕක ඉතින් තේරුන් ගන්න නන් ඉතින් Data Science ඉගෙන ගන්න ඕනිනෙ. ඉතින් ඒ නිසා ඒ data ටික අරගෙන හැදුව Dashboard එක.
View attachment 130418
https://pandemic-info.syigen.com/
හිතුවට වඩා දේවල් ටික කරගන්න පුළුවන් උනා ඒකෙන්.
ඊට පස්සෙ data ටික process කරල json එකක් හැදුව නැත්තන් අලුතෙන් බලන හැම වෙලාවකම data process කරන්න වෙනව. එතකොට cost එක වැඩී. ඒ නිසා ඒ හදපු json එක AWS එකේ s3 එකට upload කරා.
s3 වල තියෙනව static web එකක් host කරන්න පුළුවන් පහසුකම ඒකත් කරල බැලුව ඒත් ඒක domain එකකට point කරන්න ගියාම කරදරයි ඒ නිසා AWS Amplify කියන service එකට දැම්ම.
වැඩේ තව improve කරන්න උදව් කරන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් මෙන්න repo එක. ඇවිත් help එකක් දෙන්න. තනියම කරන්න කැමති නන් ඒත් කමක් නෑ අකුරක් අඩූ නැතුව code එක තියෙනව බාගන්න.
https://github.com/syigen/covid_death_report_analyser
කීප දෙනෙක් mention කරනව කලින් දන්න මේවට උනන්දු. තව දන්න කට්ටිය ඉන්නව නන් mention කරල දෙන්න.
@හෙනයා @kavindu84 @Darshana Konara @visalbro @chamoda4lk
මේ ටුයිටර් නූල අලුත් රිපෝට් එකක් ආව ගමන් අප්ඩේට් කරන්නව. රිපෝට් බලන්න ඒක follow කරල තියාගන්න.
බම්ප් කරන හැමෝටම රෙප් දෙන්න විදියක් නෑනෙ දැන් ලයික් එකක් තමා දෙන්න වෙන්නෙ.


!එල මචන්. report type මාරු වෙන එක තමා එකම අවුල. දැනට තුනක් ආවනෙ. එතකොට පරණ ඒවත් process කරගෙනම අලුත් ඒවත් ගන්න ඕනි.ආයෙත් ඒ පැත්තෙන් projects කරන්න බැරිවෙන්නම මට තහනම් කරලා තියෙන්නේ ඒ company එකෙන් . වෙනම ලියවිල්ලක් අරන් තියෙන්නේ ඒ කට්ටිය sign එකක් අරන් , මම ඒ ගොල්ලන්ගේ company එකේ use කරපු technologies පාවිච්චි කලෝතින් නඩු මගට බහිනවා කියලා . ඒක නිසා ආයෙත් මට it field එකේ job කරන්න තව අවුරුදු 5ක් වත් යාවි . company එකේ ලොක්කා එයා දන්න හැම company එකකටම කියලා තියෙන්නේ මාව ගන්න එපා කියලා . කොටින්ම virtusa එකෙන් පවා.. ඒක නිසා දැන් ගෙදරට වෙලා පාඩුවේ වැඩක් කරගෙන ඉන්නවා ..
මම ඔයාලගේ repository එක fork එකක් දැම්මා . වෙලාව තිබුනොතින් support එකක් දෙන්නම් මචන්.
ඔයා කියන කතාව හරි . ඒත් නීතිය බල්ලට ගිහින් තියෙන මේ රටේ ඕවට නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්න ගියෝතින් කාලේ කෑමක් තියෙන්නේ. ඒක නිසා වෙන අතක් බලාගෙන පාඩුවේ ඉන්නවා මිසක උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන කාලය අපරාදේ
. ඊට වඩා මේ වගේ කාලීනව වැදගත් ව්යපෘතියකට උදව් වෙලා මොනවහරි දෙයක් ඉගෙන ගන්න එක වැදගත්
. දැන් ආයෙත් ටිකක් PHP/MySQL පැත්තට ඔලුව දාගෙන ඉන්නවා . 0 ඉදන් පටන් ගෙන ඉස්සරහට යනවා . මොනවා හරි කරන්නත් එපෑයැ
.
Bump
thanksBUMP!
එල මචන්. report type මාරු වෙන එක තමා එකම අවුල. දැනට තුනක් ආවනෙ. එතකොට පරණ ඒවත් process කරගෙනම අලුත් ඒවත් ගන්න ඕනි.
ඔව් ඉතින් illegal උනාට ඔප්පු කරගන්න යන කාලෙ සෑහෙන කට්ටක් කන්න වෙනවනෙ. freelance කරන්න බැලුවෙ නැද්ද ඒ පැත්තෙන්.
thanks
. දැන් PHP/MySQL පැත්ත මුල ඉඳන් බලාගෙන යනවා රස්සාවක් ලැබෙනකම්
. මම freelancing පැත්ත touch කරලාම නැහැ මචං .
!




මෙහෙම මිනිස්සුන්ගෙන් වැඩක් ගන්නෑ නෙ බන්.bump,and respect ,me wage aya thamai ratakata one

API එක පිලිවෙලක් නෑ කියන්නෙ මොකද්ද බන්. මට පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කො. ලංකාවෙ තියෙන හැම හොස්පිටල් එකකම කරපු PCR ගානයි, ලෙඩ්ඩු ගානයි, මැරිච්ච ගානයි API request එකෙන් එන්නෙ. මොකද්ද අවුල?පිළිවෙලක් තිබ්බෙ නෑ මචන් මම මුලින් බැලුව එකේ හැම එකම එක පිළිවෙලකට ලියල තිබ්බෙ නෑ. තැනින් තැන අකුරු කෑලි හැලිල එහෙම ආවෙත් pixel quality නැති නිසා. හදල ගන්න පුළුවන් ඒත් ආයෙ පාරක් චෙක් කරන්න වෙන නිසා එක පාරම මෙහෙම හදාගත්ත. මගෙ කලින් reply එකේ තිබ්බ ටුයිට් එකක් එයා කරල තිබ්බ ඒක තාම බැලුවෙ නෑ.
are you from ratnapura?ඔයා කියන කතාව හරි . ඒත් නීතිය බල්ලට ගිහින් තියෙන මේ රටේ ඕවට නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්න ගියෝතින් කාලේ කෑමක් තියෙන්නේ. ඒක නිසා වෙන අතක් බලාගෙන පාඩුවේ ඉන්නවා මිසක උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන කාලය අපරාදේ
. ඊට වඩා මේ වගේ කාලීනව වැදගත් ව්යපෘතියකට උදව් වෙලා මොනවහරි දෙයක් ඉගෙන ගන්න එක වැදගත්
. දැන් ආයෙත් ටිකක් PHP/MySQL පැත්තට ඔලුව දාගෙන ඉන්නවා . 0 ඉදන් පටන් ගෙන ඉස්සරහට යනවා . මොනවා හරි කරන්නත් එපෑයැ
.
එහෙම එන API එකක් තිබ්බෙ නෑ මචන්. ලෙඩ්ඩු ගාණ එන API තිබ්බට මැරුන ගාන තිබ්බෙ නෑ ඒක ගන්න OCR දැම්ම ආපු රිපෝට් එකට ඊට පස්සෙ එන ඒව එහෙට මෙහෙට වෙලා ආවෙ. මම මුලින් බැලුවෙ අර දවස් ගොඩක ඒව එකට ආව රිපෝට් එක. දැන් එන එක ආව නන් ලේසි වෙන්නත් තිබ්බ.API එක පිලිවෙලක් නෑ කියන්නෙ මොකද්ද බන්. මට පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කො. ලංකාවෙ තියෙන හැම හොස්පිටල් එකකම කරපු PCR ගානයි, ලෙඩ්ඩු ගානයි, මැරිච්ච ගානයි API request එකෙන් එන්නෙ. මොකද්ද අවුල?