LOOK.........................5

Zeus

Well-known member
  • Sep 14, 2007
    20,327
    1,957
    113
    Kalutara
    Suhai said:
    aneeeeeeee..................Godakma sthithi...........:) :) :)

    hemoma wanuwan damma.........Ok.....:yes:

    HAbai podi avulak thiyenava
    Womens lage mole handi mite digatalune:lol::lol:
    :lol:
     

    Suhai

    Member
    Jun 6, 2008
    1,380
    3
    0
    Zeus said:
    HAbai podi avulak thiyenava
    Womens lage mole handi mite digatalune:lol::lol:
    :lol:

    Anna...................hoda nathi awa keyanawa.......

    ai oya hahala nadda..............

    HAMA SARTHAKA PIRIMI KANAK PITIPASSE........

    WOMENS KANAK ENNAWA KIYALA.............:lol: :lol: :lol:
     

    Zeus

    Well-known member
  • Sep 14, 2007
    20,327
    1,957
    113
    Kalutara
    Suhai said:
    HAMA SARTHAKA PIRIMI KANAK PITIPASSE........

    WOMENS KANAK ENNAWA KIYALA.............:lol: :lol: :lol:

    :lol::lol::lol: oya thiyenne anek eka
    mekane nangiyo (or akkiyo)
    HAma sarthaka minihek pitipassema ganiyek inne mokada dannvada
    GAnu yanne sarthaka minissu pitipasse vitharai ekai:lol::lol::lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    Ithin sarthaka vechcha onema kollek langa ganiyek ellila innava :lol::lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol::D:D
     

    Suhai

    Member
    Jun 6, 2008
    1,380
    3
    0
    Zeus said:
    :lol::lol::lol: oya thiyenne anek eka
    mekane nangiyo (or akkiyo)
    HAma sarthaka minihek pitipassema ganiyek inne mokada dannvada
    GAnu yanne sarthaka minissu pitipasse vitharai ekai:lol::lol::lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    Ithin sarthaka vechcha onema kollek langa ganiyek ellila innava :lol::lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol::D:D


    Oya hari narakai mali(or aiya)

    makane...............
    ma kathawa oaya.........oyalage wasiyata hada gaththa akkak........:yes:

    hodama uda haranayak mama kiyannam.........oyalage gedara amma ennawa nada........gadara parsnayak unama thaththata udau karanne kauda......amma nada........athakota amma a prasna maga harala ennawada.???????? naha neda.....?

    ath man kiyanna oyage kathawa boru kiyala, ada kale a wade ayath ennawa.......mama naha kiyanna..ath karadarade....udau karana.......ayath ennawa....Ok....:) :) :)
     

    Deelaka

    Member
    May 8, 2007
    8,219
    24
    0
    icon_ugeek.gif
     

    Zeus

    Well-known member
  • Sep 14, 2007
    20,327
    1,957
    113
    Kalutara
    Suhai said:
    Oya hari narakai mali(or aiya)

    makane...............
    ma kathawa oaya.........oyalage wasiyata hada gaththa akkak........:yes:

    hodama uda haranayak mama kiyannam.........oyalage gedara amma ennawa nada........gadara parsnayak unama thaththata udau karanne kauda......amma nada........athakota amma a prasna maga harala ennawada.???????? naha neda.....?

    ath man kiyanna oyage kathawa boru kiyala, ada kale a wade ayath ennawa.......mama naha kiyanna..ath karadarade....udau karana.......ayath ennawa....Ok....:) :) :)

    Ayoyo man jk ekakne kare
    Eth mata serious vennath puluvan:yes::yes:
    oya kiyana eka 100% true
    Ekane buduhamuduruvoth kiyanne
    "MAvak thama daruvata adaraya karanne yam seda
    Siyalu sathun hata esema adaraya karanna"kiyala

    Ethanadi mul thnak ganne ammathama

    eth akkiyo
    (man akkiyo kiyalama kiyannam eka vada hondai)
    Ahala thiyenavada malini bulath sinhala ge
    Senehasa puda amma kenek vage song eka
    E vage dads lath me loke innava neda???:eek:
     

    Suhai

    Member
    Jun 6, 2008
    1,380
    3
    0
    Zeus said:
    Ayoyo man jk ekakne kare
    Eth mata serious vennath puluvan:yes::yes:
    oya kiyana eka 100% true
    Ekane buduhamuduruvoth kiyanne
    "MAvak thama daruvata adaraya karanne yam seda
    Siyalu sathun hata esema adaraya karanna"kiyala

    Ethanadi mul thnak ganne ammathama

    eth akkiyo
    (man akkiyo kiyalama kiyannam eka vada hondai)
    Ahala thiyenavada malini bulath sinhala ge
    Senehasa puda amma kenek vage song eka
    E vage dads lath me loke innava neda???:eek:

    ane man oyata banna namai.........malliyo......
    akane man kiuwa oya kiyapu dawaluth aththa kiyala.......

    mama oyalage agama gana godak nam danne naha..
    mokada mama Christian a nesa.....

    ath man oyage ada dawase dayak egana gatha.tz.....

    ow maliyo...........ammala wagema thaththalath apeta godak watinawa......a wge Thread akak thebunoth ane waryanma danawa.....ok:) :) :)