Zeus said:KAlekata passe
thiththa nathi
aththak dakke![]()
aneeeeeeee..................Godakma sthithi...........
hemoma wanuwan damma.........Ok.....
Zeus said:KAlekata passe
thiththa nathi
aththak dakke![]()
nrjayasinghe said:Me Hema Dema Eththa... Harima lassanai...![]()

Suhai said:Nice..........Nice.......... keya dakak keuwa......hada wathenmada.....???![]()
![]()

ow ow hadavathinama thamie...he...he
krizta said:ow ow hadavathinama thamie...he...he
![]()

Suhai said:aneeeeeeee..................Godakma sthithi...........![]()
![]()
![]()
hemoma wanuwan damma.........Ok.....![]()



Zeus said:HAbai podi avulak thiyenava
Womens lage mole handi mite digatalune![]()

Suhai said:HAMA SARTHAKA PIRIMI KANAK PITIPASSE........
WOMENS KANAK ENNAWA KIYALA.............![]()
![]()
![]()


oya thiyenne anek eka
















Zeus said:oya thiyenne anek eka
mekane nangiyo (or akkiyo)
HAma sarthaka minihek pitipassema ganiyek inne mokada dannvada
GAnu yanne sarthaka minissu pitipasse vitharai ekai
Ithin sarthaka vechcha onema kollek langa ganiyek ellila innava
![]()

Suhai said:Oya hari narakai mali(or aiya)
makane...............
ma kathawa oaya.........oyalage wasiyata hada gaththa akkak........![]()
hodama uda haranayak mama kiyannam.........oyalage gedara amma ennawa nada........gadara parsnayak unama thaththata udau karanne kauda......amma nada........athakota amma a prasna maga harala ennawada.???????? naha neda.....?
ath man kiyanna oyage kathawa boru kiyala, ada kale a wade ayath ennawa.......mama naha kiyanna..ath karadarade....udau karana.......ayath ennawa....Ok....![]()
![]()
![]()



Zeus said:Ayoyo man jk ekakne kare
Eth mata serious vennath puluvan
oya kiyana eka 100% true
Ekane buduhamuduruvoth kiyanne
"MAvak thama daruvata adaraya karanne yam seda
Siyalu sathun hata esema adaraya karanna"kiyala
Ethanadi mul thnak ganne ammathama
eth akkiyo(man akkiyo kiyalama kiyannam eka vada hondai)
Ahala thiyenavada malini bulath sinhala ge
Senehasa puda amma kenek vage song eka
E vage dads lath me loke innava neda???![]()

dulajs said:thx dear.... its really attracting
