Making your first $1 online will rewire your brain පලෙවෙනි ඩොලර් එක හොයපු දවසේ දැනුන විදිහ....

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ලසාත් කුහක එකෙක් නේහ් බලන් යද්දි.
    uta wada kuhakai ara uta puka dena salon wesi. salon ekak karala online entrepreneur unalu.

    Ada thama hewwe mchn @Psiko

    1st income eka $150k

    Elakiri ekenma thama hamadema igena gaththe. Udaw karapu okkotama thanks. E wagema ee ayatath hariyanne oneee

    Prashnayak ahuwama support ekak dena elakiri eke hama member kenektama jaya wewa😍😍
    Youtube da :P
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 2:26 PM
     
    • Love
    Reactions: sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    uta wada kuhakai ara uta puka dena salon wesi. salon ekak karala online entrepreneur unalu.


    Youtube da :P
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 2:26 PM
    Na bro domain ekak sell kara
    $150 unata mata hambune fees okkoma kapila $112

    මට මතක විදිහට Odesk (now Upwork).
    Dan upwork eke account ekak hadaddi tax walata register wenna onee neda bro. Mama haduwa habai TIN eka nathi nisa eka skip karala haduwe
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:50 PM