Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,836
    1
    11,174
    113
    munge nan aten ate galawanda one.kohomth hiredi sambuwa hambei sakkili ballo.maha ganiwath hire danda one 🤬
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    වැල්ලරාව, කඳුරුවැව :angry: Area එක ඇහුවට පස්සේ ඉතින් ලොකු පුදුමෙකුත් නෑ බං. මිනිස්සු ඉඩමක්වත් ගන්න කැමති පැත්තක් නෙවෙයි.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    අනිත් එක ලංකාවෙ තම්බි පොඩි කෙල්ලොන්ව බදින්න ඕනෙ කියල ඉල්ලපු එවා?
    Ehema illuwa nam waradi. Eken kiyanne na helayo pivithuru nirmalai kiyala
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,252
    34,886
    113
    අනුරයියා මරණ දඬුවමට දිනයක් වෙලාවක් දෙන්නේ නැත්තේ ඇයි?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,078
    1
    58,404
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    neethi thiyenawada owata life time dennawath
    225+1 dana ganna ona neethi hadanna
    usawiyata karanna puluwan limit ekak thiyenawa

    lanakwata AI labbawal neme Police report walata data base ona hire karaddi ehema ohoma un eliyata awama tika kalekin job ekak wath ganna bari wenne

    biliyana ganan gobba AI walata salli nathi rate budget eken wena karranwa
    නීති තියෙනවා ලංකාවේ ඕනෑවටත් වඩා
     

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,576
    1,649
    113
    Serama sakai kathawe inna. Oi ballo nidahas wenawa hari, hire athile hari jivath wei kiyala mathak wenakota thama yaka nagine. Marala madi ballo tika asid danna ona
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    ශරියා නීතිය අනුව දඬුවම් කිරීම තමයි ටක්කෙටම ගැලපෙන්නෙ මුන්ට
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    ඕකුන්ව රිමාන් කරාම හොද පෝරියල් එකක් ලැබේවි. දැනටම පොලිසියෙන් දීල ඇත්තේ.
     

    Little Hulk

    Well-known member
  • Aug 24, 2024
    1,637
    2,316
    113
    අයිශා කතාව තමයි හැබයි නැගලා යන්නෙ
    අයිශා කතාව නැගලා ගියෙ ඒ කතාවෙ ඉන්න අපරාධකාරයාව (සහ අපරාධයට අනුබල දුන්න කෙනාව) මිනිස්සු අදහන්න පටන් ගත්ත හින්දා.

    හැබැයි මේ සිදුවීමෙදි රටේ මිනිස්සු හැමෝම අපරාධකාරයාට විරුද්ධ පැත්ත ගන්නවා.
     
    • Like
    Reactions: $Gangster$

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    මේ වගේ උන්ව එල්ලන්න ඕනෙ.

    අයිශා කතාව තමයි හැබයි නැගලා යන්නෙ
    මේ වගේ උන්ව අපි මරලම දාන්ඩ ඕනෙ කිවුවට, අයිශව රේප් කරපු පෙරේතයව උබල අදහන්ඩ ගත්ත. ඒකයි වෙනස.
    ------ Post added on Oct 20, 2025 at 3:53 PM
     
    • Like
    Reactions: Little Hulk

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,866
    23,557
    113
    Conclusions වලට එන්න කලින් පොඩ්ඩක් ඉවසල ඉඳපන්.
    මතකනෙ සේයා කේස් එකෙත්.