Maria Yusefovna Al-Kasas
speedmalli Well-known member Nov 22, 2011 21,607 17,689 113 Auckland Dec 21, 2014 #11 charith84 said: meyaa muslim da ? Click to expand... 1/2
Beeper Well-known member Nov 1, 2012 4,279 655 113 Classified Dec 21, 2014 #12 johnking said: Click to expand... අම්මට සිරි ගජ.... අදනේ දන්නේ මේ වගක්...
DamN DoG Well-known member Jan 6, 2014 2,490 273 83 Kingdom of Solitude..!! Dec 21, 2014 #13 අපෝ මේකිගේ හෙන ලොකු line. මේකිට වඩා ලස්සන කෙල්ලෝ නැ කියලා මෙකි හිතන් ඉන්නේ. කිසිම friendliness එකක් නැ
අපෝ මේකිගේ හෙන ලොකු line. මේකිට වඩා ලස්සන කෙල්ලෝ නැ කියලා මෙකි හිතන් ඉන්නේ. කිසිම friendliness එකක් නැ
speedmalli Well-known member Nov 22, 2011 21,607 17,689 113 Auckland Dec 21, 2014 #14 DamN DoG said: අපෝ මේකිගේ හෙන ලොකු line. මේකිට වඩා ලස්සන කෙල්ලෝ නැ කියලා මෙකි හිතන් ඉන්නේ. කිසිම friendliness එකක් නැ Click to expand... එහෙම එකක් නෑ බන්
DamN DoG said: අපෝ මේකිගේ හෙන ලොකු line. මේකිට වඩා ලස්සන කෙල්ලෝ නැ කියලා මෙකි හිතන් ඉන්නේ. කිසිම friendliness එකක් නැ Click to expand... එහෙම එකක් නෑ බන්
ENEMY Well-known member Jan 7, 2010 4,974 1,162 113 Kandy Dec 23, 2014 #19 මට බෑ දෙයියනේ .............................