Married Life Help

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,694
    113
    Machanla mata udawwak ona.. wife ta tawa feel wenna monahari denna puluwan tablets hari monahari thiyenawada? dennatama ganna puluwan nam hodai
    Serious Problem --
    expertලා ටික ඉස්කෝලෙ ගිහින් ඇවිත් සෙල්ලම් කරන්න ගිහින්. හවස ඇවිත් නාල කරලා උත්තර දෙයි. එතකන් ඉවසන්න මචන් 🥴 🥴
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    ඔව් තියනවා නැත්තෙ නැහැ. නම් වශයෙන් නම් දන්නෙ නැහැ.
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    loveagra (female viagra) lankawe nam danna taramin na. india thai walin wage genna ganna. ai ithin supiri :yes:
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,701
    11,508
    113
    හඳට කිට්ටුව
    ow machan babala dennek innawa.. Kameshwari eka hoda nadda?
    eka eka magul gahala wifage sex drive eka nagganna hadanna epa ban...

    un api wage nemei, control nathuwa yanawa, iita passe uparima pala nela ganne wate pite inna ewun...

    hodama de aluth aluth dewal try karala balana eka,
    kinky/fetish dewal try karapan machan...
    couple night-out ekak plan karapan,
    dennama niwadu daala paaduwe hukapan...
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    ඔය ටැබා ගහන්නෙපා බන්. සරීර කුඩුවට හොද නැ.. මෙන්න මේක ට්‍රයි කරලා බලන්න 👇

    wife ට නම් මට feel කරන්න පුලුවන්.. උඹ්ට feel කරන්න නම් @tupac97 සපෝට් එකක් දෙයි
     
    • Haha
    Reactions: Naughtykolla48