ooken kiyanne 221.130.140.18 kiyana kena oyage PC ekata intrusion attack ekak karala thiyanawa...but kaspersky eken eeka block karala kiyala....
better to add that IP for the block list..
ai ban ea yaka ube computer ekata ringanna hadanawa. uba uwa chat ekakata set karagena bole bassala ahaganin kohomada mehema ube computer ekata ringuwe kiyala.
ai ban ea yaka ube computer ekata ringanna hadanawa. uba uwa chat ekakata set karagena bole bassala ahaganin kohomada mehema ube computer ekata ringuwe kiyala.