Microsoft Flight Simulator Addon Thread

What do you thik of this thread made by fsgamer?

• Awesome.. I've been expecting this?

Votes: 135 61.9%
  • Someone else here in SL helps the FS community all around the world

Votes: 35 16.1%
  • Fsgamer is the king of pirate.. Will contribute all the times..

Votes: 48 22.0%

• Total voters
    218
  • Poll closed .

Halomaster

Member
Sep 7, 2009
17
0
0
yes but first for fs9 and later for fsx :cool::lol:

again a addon that will made first for fs2004 hehehehehe

I have contact dreamfactory by my own and not aerosoft

aerosoft is not the maker of the scenery hahahahaha

aerosoft selling this addon only

here is the topic of aerosoft http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=28863&hl=eham&st=60

maybe mail to dreamfactory and you will know more

and its also compitable with nl-2000 what dreamfactory tell me

dus zoveel weet je niet voor een beginner
mail anders maar effe naar dreamfactory

dan weet je wel meer

en er zijn ook al beta versies uit die heb je ook niet

Thanks for the info!!!

En uhmm.... hoe weet jij nou wat ik weet?? Dat Dreamfactory,Flylogic, Wilcopub, Flugwerk, Carenado enz. allemaal bij Aerosoft hun handel slijten weet iedereen. :oo:P.S. ben al bezig met FS vanaf FS5 en ook met echte sims maar dat is een ander verhaal.:)

En als je iets te melden heb, zet het dan even in het engels, dan kan iedereen mee genieten.... ziet er anders zo vreemd uit in het forum.

Als je een keer in een echte sim wil vliegen moet even bij onze airline op de website kijken;)

Halomaster

Member
Sep 7, 2009
17
0
0
whahahahah hey gewoon je kop dicht houden als je niks weet

ik heb het over mega airport amsterdam

ennuh je weet ook niet waarschijnlijk waarom ze via aerosoft verkopen

je doet net alsof je alles zo goed weet maar je weet geen ene klote

het is een logisch verhaal dat het eerst voor fs2004 uit komt dan fsx dat weet iedereen en kom jij mij vertellen dat dat zo is klein kind

en ik moet niks in het engels zetten

dus volgende keer wat zegt wel iets zeggen waar je 100% zeker iets vanaf weet

Over kleine kinderen gesproken.. :oo:

Halomaster

Member
Sep 7, 2009
17
0
0
waarom geef je dan zo dom antwoord met dat het ook voor fsx word gemaakt

dat is toch logissch als je effe normaal kan denken

prettige avond nog

en de groeten aan iedereen in nederland

Ik zou graag met jou een wat plezieriger voorzetting willen hebben in dit forum. Als je het daar mee eens ben laat het me even weten. Dus gewoon een afspraak dat wel elkaar berichten negeren en niet op reageren of zo iets. Als je suggesties heb hoor ik het graag. :)

Halomaster

Member
Sep 7, 2009
17
0
0
Ik zou graag met jou een wat plezieriger voorzetting willen hebben in dit forum. Als je het daar mee eens ben laat het me even weten. Dus gewoon een afspraak dat wel elkaar berichten negeren en niet op reageren of zo iets. Als je suggesties heb hoor ik het graag. :)

Ow edit: even en antwoord op jou vraag. Ik wou het even mededelen voor de gene die zouden denken dat het alleen van FS9 zou zijn. De meeste zullen wel op de hoogte zijn, maar voor die mensen die het niet wisten was het een aanvulling op jou berichtgeving.

Sep 12, 2009
276
1
0
Ow edit: even en antwoord op jou vraag. Ik wou het even mededelen voor de gene die zouden denken dat het alleen van FS9 zou zijn. De meeste zullen wel op de hoogte zijn, maar voor die mensen die het niet wisten was het een aanvulling op jou berichtgeving.
BEDANKT HOOOR PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFF

dit wist iedereen al

dreamfactory samen met aerosoft maken al enige tijd voor fs9 en fsx dit soort addons komen voor 2 versies uit
maar in dit geval eerst voor fs9 later fsx

maaar weet je wat laten we normaal doen

ik hoorde al van een gebruiker dat iemand een mailtje heeft gestuurt naar een moderator dat dit onderwerp gesloten word

:oo:maar bedankt voor die reactie van je :)

prettige avond nog

Last edited:

palmares

Member
Sep 10, 2009
31
0
0
2rzyvxi.jpg

info
Download

1rescue

Member
Sep 30, 2009
32
0
0
Norway
Hello, I was not sure if Palmares uploaded the 1.0 or the 1.01 of Cape Carneval, but anyway here is Cape Carneval v 1.01.

Download: http://www.megaupload.com/?d=NRQS4MSE