China-Airlines, serieus... Kappen nu.
Het enige wat jij doet is roepen dat hij nep is en een god wil zijn. Ik begrijp niet waarom jij hier zo'n enorme issue van maakt. Als jij iets gekocht en geüpload hebt dan neem je daar zelf credit voor, maar als iemand anders iets deelt, zelf gekocht of niet, moet je daar niet zo over gaan zeiken dat het niet van hem is, om vervolgens al je moeite te steken om dit forum neer te halen. Dat is letterlijk asociaal. Je verpest het niet alleen voor eagle420, maar ook voor mensen die geen geld hebben om add-ons te kopen en toch een rijkere Flight Sim ervaring willen krijgen.
Daarnaast, wat verlies jij als iemand anders zegt iets gekocht en geüpload te hebben? Voor zover ik weet helemaal niets. En wat win jij als jij deze mensen (voor welke reden dan ook) gaat tegenwerken? Ook helemaal niet, behalve dat mensen jou niet meer kunnen uitstaan. Het internet heeft veel goeie dingen met zich meegebracht, maar helaas ook hele slechte dingen. Een van die slechte dingen zijn mensen zoals jij, die op het internet in een keer de ballen hebben om een grote bek open te trekken. Als jij zo zou doen in iemands gezicht zou jij dat wel heel snel afgeleerd hebben...
Ik begrijp niet waarom jij zoveel moeite doet om mensen chagerijnig te krijgen...
---
I'm sorry eagle420 and everyone here who actually contributes something constructive for the behaviour of CA. I don't know where he's from but he speaks dutch so I want to apologize in the name of the sane dutch people...
NEEEJ WAAROM ZOU IK KAPPE
90% van de links die nu hier online komen worden verwijdert
leuke is dat iedereen denk dat die man god is en dattie alles zelf koopt
die man haalt upload van andere sites en effe repacken
ik ben nu bezig om deze thread te laten sluiten dit zal niet lang meer duren
ga je je teringz ooi maar ergens anders zoeken
en denk maaar niet dat het me wat doet want fsgamer had ook al ruzie met eagle dat wist je ook zeker niet
je moet je niet zo laten beiinvloeden door andere want jij kent het hele verhaal niet eens wie er nu daadwerkelijk is begonnen dus je kop houden
de meeste eikels die hier zitten zoals eagle zijn kinderen van 15-16 jaar
ik vind dit wel leuk om erop te reageren hoe ver ze gaaan
leuk is dat jij er mee bemoeit terwijl je niet eens weet waar het over gaat
typisch nederlands
en het leuke is iedereen denkt dat ik in china woont terwijl ik in de buurt van zwitserland woon hahahaha ik spreek meerdere talen dan behalve nederlands , duits, frans
wel een voordeel hahahaha
en jah helaas voor de mensen die niet zoveel geld hebben eagle420 heeft het verpest en dan heb je het bij mij slecht dan ga ik alles op alles zette om deze thread te sluiten de links worden al verwijdert van rapidshare door de developers en bedrijven die deze addons maken
ennuh nogmaals bemoei je niet met zaken als je niet weet waar het over gaat !!!
want dan vang jij ook de klappen
en kheb genoeg nederlanders klappe gegeven in het verleden
------------
MR Xilence is from the netherlands !!!
and think iam dutch hahahahahahah funny thing is that my nickname is china airlines and everybody think iam from china hahahahah and iam speaking and wrighting different laungauge (not only dutch german and french) so nobody know where i come from hahahahahah