Mudal Upayanna Lasthida? මුදල් උපයන්න ලැස්තිද?

numesh

Member
Sep 7, 2007
738
15
0
Mudal Upayanna Lasthida? මුදල් උපයන්න ලැස්තිද?

me site eka awilla bux site 1k unata meka bank 1kak widiyatai wadakaranne...samanya ads click kirillama thamai eth meke one tharam referals la thiaganna puluwan....min pay out 1a 2$.....onbux neo bux walata passe dan loke wadiyenma hoda bux site 1k widiyata thamai cashium piliganenne....kamathi aya reg wenna...udauwak onenam kianna.....onenam search karala balanna scam da kiala awiswasanam.....

























 

Recycle Bin

Well-known member
  • Mar 30, 2010
    2,068
    399
    83
    කුණු ගොඩේ
    uba oka karanna danda ban patan gaththe? :lol:mama oken gamakata pay outs gaththa...bayanathuwa karahan....unlimited refs....elaz mamath oka Ek 1e damma kauruth ganan gaththe na mata moko untane ban hikzzz!!!! xny way tnx 4da info....:rolleyes:
     

    numesh

    Member
    Sep 7, 2007
    738
    15
    0
    uba oka karanna danda ban patan gaththe? :lol:mama oken gamakata pay outs gaththa...bayanathuwa karahan....unlimited refs....elaz mamath oka Ek 1e damma kauruth ganan gaththe na mata moko untane ban hikzzz!!!! xny way tnx 4da info....:rolleyes:

    :baffled: na mama tikak kal patan aran dan 4$+ thianawa pay out 1k gaththa 2ni ekatai rady wenne :rolleyes:
     

    ARDS

    Active member
  • Oct 14, 2010
    599
    32
    28
    cyber space
    eeeyya net eken higa kanava kiyanne mevata .... hikz lolzz
    meva karakara inne nathuva freelancer kenek vidiyata vada karala eka pro eka kin $50 k hoyapan bunz.. onanam vadima unoth 3dayz yai :D
     

    numesh

    Member
    Sep 7, 2007
    738
    15
    0
    eeeyya net eken higa kanava kiyanne mevata .... hikz lolzz
    meva karakara inne nathuva freelancer kenek vidiyata vada karala eka pro eka kin $50 k hoyapan bunz.. onanam vadima unoth 3dayz yai :D

    plz more infor about freelancer :(