Mudal Upayanna Lasthida? මුදල් උපයන්න ලැස්තිද?
me site eka awilla bux site 1k unata meka bank 1kak widiyatai wadakaranne...samanya ads click kirillama thamai eth meke one tharam referals la thiaganna puluwan....min pay out 1a 2$.....onbux neo bux walata passe dan loke wadiyenma hoda bux site 1k widiyata thamai cashium piliganenne....kamathi aya reg wenna...udauwak onenam kianna.....onenam search karala balanna scam da kiala awiswasanam.....
mama oken gamakata pay outs gaththa...bayanathuwa karahan....unlimited refs....elaz mamath oka Ek 1e damma kauruth ganan gaththe na mata moko untane ban hikzzz!!!! xny way tnx 4da info....
na mama tikak kal patan aran dan 4$+ thianawa pay out 1k gaththa 2ni ekatai rady wenne
oyage ref link 1n katiyawa reg karaganna.....ethakota oyatai eyalawa watenne.......

