

Sahan678 said:youtube eke tiyenawa ganne kohomada?
Sahan678 said:oya ekak wath naha ne bn pc eke mage newa pc eka isuruwa ane video eka hoyala deepanko mcn

ela ela thnx broooooooooooolaiyarc said:Machan thama upload wenawa poddak hitapanz....

umba mage jaame beruwa kollo metana kollek awith maawa kanna yanawalaiyarc said:Menna machanz......
http://www.sendspace.com/file/94vqhg

Sahan678 said:umba mage jaame beruwa kollo metana kollek awith maawa kanna yanawa
thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mage fit eka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
e moko ubawa kanna yanne???