machan kauru hari mata danna kenek kiyanawada mukut software 1k install karanne natuwa client pc ekaka desktop eke e client mokada karanne kiyala balanna puluwan software 1k.habai nodanuwatwa wade wenna ona.teamviewer wage nemei.vnc waget nemei,desktop 4k 5k eka paara live balanna puluwan software 1k tiyenwda?










