networked computer's desktop viewer

dial1

Well-known member
  • Jul 11, 2006
    3,137
    737
    113
    ViRtUaL wOrLd
    machan kauru hari mata danna kenek kiyanawada mukut software 1k install karanne natuwa client pc ekaka desktop eke e client mokada karanne kiyala balanna puluwan software 1k.habai nodanuwatwa wade wenna ona.teamviewer wage nemei.vnc waget nemei,desktop 4k 5k eka paara live balanna puluwan software 1k tiyenwda?:nerd::nerd::nerd::nerd::nerd::nerd:
     

    dial1

    Well-known member
  • Jul 11, 2006
    3,137
    737
    113
    ViRtUaL wOrLd
    mama adahas kale client pc eke mukut software 1k install nokara kiyana ekai.ehema karanne natuwa live view karanna ba tamai.kohomahari.danna kenek innawanam help 1k denna pls
     

    dial1

    Well-known member
  • Jul 11, 2006
    3,137
    737
    113
    ViRtUaL wOrLd
    use remote desktop in windows

    eken 1welawakata eka client pc ekakatai log wenna puluwan.ehema nemei.pc 4,5ka desktop eka live balannai mata ona. menna me wage monitor karannai ona

    computer-being-monitored.gif