New Political Party

your_love

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,131
    1
    11,134
    113
    Lankawe unta me Naaki Hutapparai Parana Melo rahak nathi Hora thakkadi deshapaluwoi arunama chande denna ekek na ne. Sajith amu modaya.

    Aluth set ekak enne nadda? Aluth paksayak hadan Paran un nathuwa.

    Elakiri eken wath start ekak gamu
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    116,002
    2
    116,153
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    ගෝල්ෆේස් අරගලේ කරේ තරුණයොලු නේ උන්ට මොනාද දන්නෑ උනේ..ඒ වැඩෙන් ජොලි සීයා තමා ජනාධිපති උනේ (ඔන්න ඕකයි තත්වේ!)

    එමිල් මැහෑස් වෝල්ටර් දිනවමු! 💪
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,712
    1
    2,092
    113
    ekenma sup eka denawa. patan ganin. habai mchn baleta loba un nm ekathu kara ganna epa. thiyanna puluwan hama widihakama interviews thiyala hari process ekak hadala wade patan ganin. aniwa sup eka denawa mama.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,028
    2
    15,772
    113
    Lankawe unta me Naaki Hutapparai Parana Melo rahak nathi Hora thakkadi deshapaluwoi arunama chande denna ekek na ne. Sajith amu modaya.

    Aluth set ekak enne nadda? Aluth paksayak hadan Paran un nathuwa.

    Elakiri eken wath start ekak gamu
    High IQ party by Indrajith. 😎😎

    A/L සාමාන්‍ය දැනීම paper එක ලියන්ඩ දීලා ලකුණු 60 ට වඩා ගන්න උන්ව විතරයි බඳව ගන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: clumsyhulk

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,199
    21,742
    113
    High IQ party by Indrajith. 😎😎

    A/L සාමාන්‍ය දැනීම paper එක ලියන්ඩ දීලා ලකුණු 60 ට වඩා ගන්න උන්ව විතරයි බඳව ගන්නෙ.
    ආත්මේ මාරු කරන්න විනාඩි 5ක් විතර ගියානේ බන්. මජී මජී ඕම බෑ :rolleyes: