No more undial (උන්ඩියල් ) අද ඉදන් ඩොලර් එවනවා.

Vermox

Well-known member
  • Jun 4, 2021
    1,826
    3,912
    113
    Dollar eka full float karoth ewanawa :P
    Float බරිනම් fix උනත් කමක් නෑ අපේ රටේ උන් කරපු කැපවිමට දිගටම බැංකුවෙන් පමනයි ඩොලර් එවන්නේ. ජයවේවා

    pissuda rajapakala, ponila plant karapu un hamathanama inaawa..................
    Ponila yanawa ban, අපි කලින් ඉදන්ම කිවේ නන්දසේනයා ගියොත් ඩොලර් එවනවා කියලා , අපි වචනේ තියන්න ඔනී
    ------ Post added on Jul 9, 2022 at 4:17 PM
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    Float බරිනම් fix උනත් කමක් නෑ අපේ රටේ උන් කරපු කැපවිමට දිගටම බැංකුවෙන් පමනයි ඩොලර් එවන්නේ. ජයවේවා


    Ponila yanawa ban, අපි කලින් ඉදන්ම කිවේ නන්දසේනයා ගියොත් ඩොලර් එවනවා කියලා , අපි වචනේ තියන්න ඔනී
    ------ Post added on Jul 9, 2022 at 4:17 PM
    wachane thiyanna nandalal sathaya uddamanaya pennanna ona..........
    dollar eka pakaranna wenawa................
     

    Sumanafer

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    629
    1,072
    93
    පොනිලාව තියාගෙන හරි යන්නේ නෑ..ඌවත් එලවන්න ඕනේ....ජොන්ටා එහෙම මොනවා කරනවා ඇද්ද නේද...😂
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    onna gota karaya giyane..dan wath dollars ewapallakoo ban..api balamu july wala kocchara dollars enawada kiyala lankawata..aduma gane 1 billion USD wath enna ona remitance
     
    • Like
    Reactions: rskoora

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    සජිත් ප්‍රමුඛ සර්වපාක්ෂික ආණ්ඩුවක්