nordfx එකෙ forex කරන උන් මෙකට උත්තරයක් දියල්ලකෝ
nordfx එකෙ මොකක්හරි ගැටලුවකදි සින්හල භාෂාවෙන් කතා කරල ගැටලුව විසද ගන්න පුලුවන්ද?
name එක වෙරිෆයි කරනකොට ලන්කාවෙ ID එකයි , address එක වෙරිෆයි කරනකොට බැංකු පොතේ address එක තියන තැනයි scan කරල යැව්වොත් උන් ඒක කිසි අවුලක් නැතිව බාර ගන්නවද?
අනෙ nord එකෙ forex කරන උන් මෙකට උත්තරයක් දියල්ලකෝ
nordfx එකෙ මොකක්හරි ගැටලුවකදි සින්හල භාෂාවෙන් කතා කරල ගැටලුව විසද ගන්න පුලුවන්ද?
name එක වෙරිෆයි කරනකොට ලන්කාවෙ ID එකයි , address එක වෙරිෆයි කරනකොට බැංකු පොතේ address එක තියන තැනයි scan කරල යැව්වොත් උන් ඒක කිසි අවුලක් නැතිව බාර ගන්නවද?
අනෙ nord එකෙ forex කරන උන් මෙකට උත්තරයක් දියල්ලකෝ




