NZ පිරිසිදු කිරීමේ රැකියා!!

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,934
    113
    මචන්ලා.. දැන් මේ කිරියේ නිව්සීලන්ඩ් තනිකර බොක කරලනේ තියෙනේ.. අපේ හම නිසා අඩු කුලේ කියලා..

    මොකද්ද බන් මේ ක්ලීන්ග් ජොබ් කියන්නේ?? ටොයිලට් හෝදන එකද.. නැත්නම් කුස්සි ගෙවල් ටයිල් මොප් කරන එකද?? කාපට් වැකුම් කරන එකද?

    ගෙදර කොමඩ් එක නම් අවුලක් නෑ කියමුකෝ.. යාන්තම් කහ ගැහිගෙන එන කොට හාපික් දාලා මදින්න පුළුවන්..

    ඒත් කොහොමද බන් මේ පබ්ලික් බොක ගිය ඒවා ඩේලී මදින්නේ?? අප්පිරියා එන්නේ නැද්ද? ගඳ කොහොමද උහුලන් ඕවා ක්ලීන් කරන්නේ.. ?

    ගෙවීම් කොහොමද?
     
    • Like
    Reactions: Cenon and sumane20

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,002
    8,790
    113
    In Your Heart
    Studies karaddi math heduwa ban. Eka kariyek beer tin ekak commode eka assata dala ekata chu karala thibba.. 2 times flush karala athata shopping bag ekak dala aran trolley eke rubbish bag ekata damma.

    Thawa cn godai food court wala wamane dapuwath thibba clean karaddi,

    Godakma chora disabled toilet thama. Samahara ewala gu eliye.. what to do clean karanna ona.


    Owata gewanne minimum wages thama.. cleaning karaddi godak chemical ekka weda karanna ona..health risk ekath have

    Genuine mehema kiwata Ratawala inna un loweth kiyan na. Un kiyanna sura pura gena witharai..
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    Dan cleaning kiyanne ethakota sudda nokara kakul uda dagena inna ekada lol
     

    hita makuna

    Well-known member
  • Nov 3, 2012
    3,071
    3,307
    113
    Studies karaddi math heduwa ban. Eka kariyek beer tin ekak commode eka assata dala ekata chu karala thibba.. 2 times flush karala athata shopping bag ekak dala aran trolley eke rubbish bag ekata damma.

    Thawa cn godai food court wala wamane dapuwath thibba clean karaddi,

    Godakma chora disabled toilet thama. Samahara ewala gu eliye.. what to do clean karanna ona.


    Owata gewanne minimum wages thama.. cleaning karaddi godak chemical ekka weda karanna ona..health risk ekath have

    Genuine mehema kiwata Ratawala inna un loweth kiyan na. Un kiyanna sura pura gena witharai..
    අපෝ ඕව මොනවද බං. ඔය හොදට ටයි දාගෙන මෙහේ ජොබ් ජකරන හුගක් උන් ලොක්කොන්ගෙ ගූ අදින්නෙ හිටු කියල. ඉතින් සිරා ගූ ඇද්දම මොකද.
     

    sumane20

    Well-known member
  • May 28, 2016
    3,403
    2,750
    113
    34
    Kandy
    Ape paththe toilet hodana sakkili demalu set ekak innawa.athi unath komad sudda karai.munwa yawanna oba nz