පිස්සු කොර නේ.....
![]()

ela ++
Ayeth ahala...ජපනා හපනා...
No worries bro...very nice machan. rep iwaralu
Niyama mola karayo thamai...Mun invent karoth supirima thamai....!!
pastaaaaaaaaa
+
tfs mcho
okunta nan bari magulak naha ban............!!!!
thanks for da share![]()
appata siri, kiyala wadak na eka nam
wahanath park karanne mehema thama
ela ela
patta![]()
puhh....
patta
![]()
බොහොම ස්තුති මේ විස්තර අපිත් එක්ක බෙදා ගත්තට. ගොඩක් වටිනා අදහසක්
රේප් 6+
niyama wadak tamai
elakiri.rep+
awesome! tfs6+
Jappo kiyanne ithin monawada !!!
patta....rep
FATTA NIYAMA MOLA KARAYO
Patta ne
+5