බෝර්ඩ් එකයි ඵෝන් එකයි තියනවා
abhilanka Well-known member Mar 19, 2020 2,895 4,244 113 Apr 1, 2023 #1 බෝර්ඩ් එකයි ඵෝන් එකයි තියනවා Reactions: Asmodeus
Dr.Amdan Well-known member Sep 26, 2015 26,412 1 28,507 113 Apr 1, 2023 #2 සුදුසුකම් Reactions: Shamal3001, kevin_levin, Asmodeus and 2 others
thesasindu Well-known member Feb 2, 2023 2,100 3,590 113 San Ricardo Apr 1, 2023 #4 Honda internet connection ekk
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Apr 1, 2023 #5 බම්ප්
EdNygma Well-known member Nov 20, 2016 5,603 13,443 113 Apr 1, 2023 #6 Class eka moderate karannath ekek innawa nam hodai. mic mute, unmute karanna waiting room daala nam ewa handle karanna wage dewal waalata.
Class eka moderate karannath ekek innawa nam hodai. mic mute, unmute karanna waiting room daala nam ewa handle karanna wage dewal waalata.
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Apr 1, 2023 #7 subject ? Reactions: abhilanka
kolavari Well-known member Aug 11, 2012 33,743 1 25,640 113 කැළෑ පොජ්ජේ Apr 1, 2023 #8 Lamai Reactions: Asmodeus and abhilanka
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,641 72,850 113 මාලඹේ Apr 1, 2023 #11 @siri_ayya වගේ ගොන් පැටවු ටිකක් හොයා ගනින් Reactions: kolavari and abhilanka
abhilanka Well-known member Mar 19, 2020 2,895 4,244 113 Apr 1, 2023 #12 Mr Bones said: subject ? Click to expand... maths s/e medium Dr.Amdan said: සුදුසුකම් Click to expand... SE ug in the largest pvt uni - srilanka ------ Post added on Apr 1, 2023 at 10:02 AM Reactions: Asmodeus
Mr Bones said: subject ? Click to expand... maths s/e medium Dr.Amdan said: සුදුසුකම් Click to expand... SE ug in the largest pvt uni - srilanka ------ Post added on Apr 1, 2023 at 10:02 AM
animation Well-known member Aug 25, 2011 16,060 9,375 113 Microsoft Apr 1, 2023 #13 rampe, karapincha, inguru, sudu luunu Reactions: kinkon, Any.key, Stimulus mind and 3 others
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,021 153,085 113 Apr 1, 2023 #14 ඇදුමක් ඇදගෙන ඉන්න ඕන. Reactions: Shamal3001, Any.key, JohnSnow and 5 others
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,002 2 116,152 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 1, 2023 #15 අවසය අමුඩ්ර්රව්ය Reactions: animation
JohnSnow Well-known member Mar 17, 2017 8,746 13,304 113 Apr 1, 2023 #16 Stimulus mind said: ඇදුමක් ඇදගෙන ඉන්න ඕන. Click to expand... පිස්සුනේ අදුම් නැතුව ජොනි අයියත් ඔය දැරිවියන්ට උගන්නනෙ බ්රසස් එකෙ Reactions: Stimulus mind
Stimulus mind said: ඇදුමක් ඇදගෙන ඉන්න ඕන. Click to expand... පිස්සුනේ අදුම් නැතුව ජොනි අයියත් ඔය දැරිවියන්ට උගන්නනෙ බ්රසස් එකෙ
hecker_thama Well-known member Dec 27, 2022 6,764 6,978 113 Apr 1, 2023 #18 abhilanka said: බෝර්ඩ් එකයි ඵෝන් එකයි තියනවා Click to expand... zoom nam daanna epa ms team karanna! Reactions: abhilanka
abhilanka Well-known member Mar 19, 2020 2,895 4,244 113 Apr 1, 2023 #20 hecker_thama said: zoom nam daanna epa ms team karanna! Click to expand... Y