Online සල්ලි හොයන ක්‍රම මොනාද

infernocus

Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,337
    7,003
    113
    උඹ සුදු කොල්ලක් නං කකුල් දෙක ශේවු කරලා කෙල්ලෙක් කියලා feet ෆොටෝ සෙල් කරන්න පුලුවන්
    ඒ අතරෙ ඇඳපු පෑන්ටි කියලා, පෑන්ටි තොගයක් අරගෙන එකක් 5000ට වගේ සෙල් කරන්න තියන්නෙ. ඇන්දා වගේ පේන්න කිහිල්ලෙ ගහගෙන ඉන්න හරි වෙනවා දාඩිය ගඳ එන්න
    සල්ලි තමයි

    ඒ ඇරෙන්න ලොකු දෙයක් කරන්න අමාරුයි දැන් නං

    ඉස්සර නං freelance වැඩ වගේ කරන්න පුලුවන් කමක් තිබුනා දැන් නං ඒව සේරම කෙලවෙලා තියෙන්නෙ
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: Bam and Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,126
    21,671
    113
    Online earning nan @Lovtus tamai
    හුගක් ඒව try කරල earn කරලත් තියෙනව බන්. ඒත් ඒවට වෙන මහන්සිය තේරුමක් නෑ. ඊට වඩා හොදයි ශේප් එකේ කේන්දරයක් බලාගෙන..see more
     

    Roddk da

    Well-known member
  • Oct 21, 2025
    1,163
    871
    113
    හුගක් ඒව try කරල earn කරලත් තියෙනව බන්. ඒත් ඒවට වෙන මහන්සිය තේරුමක් නෑ. ඊට වඩා හොදයි ශේප් එකේ කේන්දරයක් බලාගෙන..see more
    උබ කරපුවා කියන්කො
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,816
    17,036
    113
    kvfqOA8_d.webp


    මුඩුක්කු ගෑනියෙක් අල්ලගෙන රෙනවා වීඩියෝ කරගනින්
    ඊට පස්සෙ ගෑනු රෙනවා බලන්න ආස මානසික ලෙඩ්ඩුන්ට ඒ videos online විකුනපන්

    වැඩි විස්තර @IndrajithGamage කියන පොන්නයගෙන් අහගනින්