Opera help

goest

Well-known member
  • Sep 2, 2010
    1,365
    244
    63
    46
    මිනුවන්ගොඩ
    දන්න එකෙක් කියනවද ඔපෙරා බ්‍රවුසර් එකේ අලුතෙන් ටැබ් එකක් ඕපන් කරන කොට දැන් ඉන්න ටැබ් එකෙන් ඔටෝ අයින් වෙලා අළුත් ටැබ් එකට යනව.මේක නවත්තන්න සෙටින් කොහොමද හදන්නේ...Kiyala:cool:
    එක්ස්ප්ලෝරා එකේදී අළුතෙන් ඕපන් කරාට සිලෙක් කරොත් වීරයි අළුත් එකට යන්නේ.මේකේ එහෙම නැහැ බන්.චොර කේස් එකක් මේක.

    ඒ උනාට ස්පීඩ් බන්.:)






    සෙට් උනා මචන්ලා.ඕපන් නිව් ටැබ් වෙනුවට

    ඕපන් ඉන් බැග්ග්‍රාවුන්ඩ් ටැබ් ගියහම හරි මචන්ලා....

    Thanx for oll
     
    Last edited:

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,818
    1
    4,881
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    settings walata giyama hadanna puluwan...tab walata adalawa thiyena section eka balanna..general eke wennath puluwan thiyenne...

    balanna "switch to the new tab ...." kiyala ekak tick welada kiyala...eka untick kalama hari....:D

    man opera use karanne nehe...neththan hariyatam path eka kiyanna thibuna...:)
    karanna thiyennenan mona browser eke unath oka thamai hebei...:D
     

    goest

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    1,365
    244
    63
    46
    මිනුවන්ගොඩ
    settings walata giyama hadanna puluwan...tab walata adalawa thiyena section eka balanna..general eke wennath puluwan thiyenne...

    balanna "switch to the new tab ...." kiyala ekak tick welada kiyala...eka untick kalama hari....:D

    man opera use karanne nehe...neththan hariyatam path eka kiyanna thibuna...:)
    karanna thiyennenan mona browser eke unath oka thamai hebei...:D

    සෙට්උනේ නැහැ යාලු තාම.සප් එකට බොහොම ස්තූතිය:cool: