database eke nama nathi unuth tax gewala..
database eka update karannai thiyenne.. data base eke nathi unata salli hambuna kiyala record thiyanawa nam hora kanna baha..
hora kanne ohoma nemei, gov salli wiyadam karanakota commission walin thama hora kanne.. @earthling umba maase gaane gedara hamotama adidas shoes import karana eke tikak tax gewannath purudu weyan...
------ Post added on Apr 11, 2023 at 12:02 PM