Payee Tax වලින් කෝටි 36ක් හොරි කාලා?

earthling

Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    FB_IMG_1681192870106.jpg


    Any truth to this? 🤔
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    database eke nama nathi unuth tax gewala..
    database eka update karannai thiyenne..
    data base eke nathi unata salli hambuna kiyala record thiyanawa nam hora kanna baha..

    hora kanne ohoma nemei, gov salli wiyadam karanakota commission walin thama hora kanne..


    @earthling umba maase gaane gedara hamotama adidas shoes import karana eke tikak tax gewannath purudu weyan...
    ------ Post added on Apr 11, 2023 at 12:02 PM
     
    Last edited:

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113

    @earthling umba maase gaane gedara hamotama adidas shoes import karana eke tikak tax gewannath purudu weyan...
    ------ Post added on Apr 11, 2023 at 12:02 PM
    Ithin ban man ganna Adidas walatath tax gewala thamai ganne..nikan gannawaya..😂 hariyata baluwoth, api 30-40% tax pay karanawa regular price ekata amatharawa
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    Ithin ban man ganna Adidas walatath tax gewala thamai ganne..nikan gannawaya

    Api gewana tax walin kotasak yanne me kalakanninwa nadaththu karannai, nasthiyatai kiyala dana dana thamai gewanne 😡
    na ban oka custom loku ekekta salakala karana jaltharayak..

    wena ratawal wage nemei lankawe shoes walata 100% tax + PAL VAT okkoma gahanawa.. mama personal import karala shoe eke price eka wage 175% withara wadipura gewwa eka eka tax jathi witharak..
    adidas eken shoe eka FREE dunnath tax witharak gewalawath oya price ekata lankawata enna kisima widiyak naha..

    anik shoes import ban kaaleth adidas lankawata kisi awlak nathuwa awe kohomda.. :lol:
    api export karana badu aduwenma check karalath dawasak wage yanawa..
    adidas eke dubai walin ship kalama eelanga dawase lankawe distributionuth karanawa..
    clearing speed ekata DHL express eke tracker ekath kora wela un kiyana dawasata issella deliver karanawa :lol:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: earthling