PC NOT BOOTING HELP!

chandima3010

Well-known member
  • Jul 6, 2007
    5,923
    196
    63
    Kurunegala
    mama iye mage aluth PC 1 gatte

    Intel C2Q Q6600
    Foxconn Mars
    Kingston VR 2GB 800MHz
    NVidia GeForce 9500GT 512MB (Manli Brand)
    40GB SATA 1 Hitachi HDD
    Samsung 18X DVD Writer IDE

    (NEVER OCd THIS MACHINE AND ITS IN STOCK SPEED)
    with 5 fans(CPU1,Mobo1,VGA1,Case1,PSU1)
    Max 450W Pure 230W Normal Powerlogic PSU with Casing

    mama EK eke hitiye...ethakotama normal widiyata auto windows shutdown una..
    eetapasse machine 1 on wenna hadanawa 2 sec walin aye nawathinawa...tikak wela indala ayeth auto on wenawa...ayeth nawathinawa...

    i tryd changing ram slots and vga...i get only 1 beep it seems lyk normal booting up..

    mata thawa deyak note una...ROM and HDD galuewama display awith mars awilla booting devc search karana thanata awith ayeth off wenawa...

    whats wrong guys??

    is it the PSU???

    230W Pure PSU 1 mage configratn 1ta madida??

    what are ur ideas???
     
    Last edited:

    snoop_ug

    Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    Jack_Sparrow said:
    PSU hmmmmmm........
    machan machine eka ayeth assemble karala balanna
    ehema unee nettam PSU maru karala balanna

    machan issellla tibba avatar ekata vada me avatar ekanan uba vagemai kisi venasak na
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    chandima3010 said:
    Device galawanakoya machine 1 on wela tiyena welawa wadi wenawa...

    oyaage gedara power socket ehema issella check kalaa da? eeva hondata vada da? eevala gataluvak naththum oyaage parana thibuna Power Supply eka galapenavanum eeka gahala balanna. oyaa kivva vidiyata 230W da naththum 450W PSU ekak da thiyenne?
     

    chandima3010

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    5,923
    196
    63
    Kurunegala
    snoop_ug said:
    PSU eka neme ban. mama hitanne MOBO

    mobo 1 lite deka pattu wenawa...normal widiyata 1 beep 1kin on wenawa...okoma drvs galuewama display awith bootin devc srch karanna hadanakota off una...

    i think PSU is not givin power 2 kp da mobo running..

    power madi unama normal widiyta automatically PC Shut down wenawada???
     

    chandima3010

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    5,923
    196
    63
    Kurunegala
    Malinga said:
    oyaage gedara power socket ehema issella check kalaa da? eeva hondata vada da? eevala gataluvak naththum oyaage parana thibuna Power Supply eka galapenavanum eeka gahala balanna. oyaa kivva vidiyata 230W da naththum 450W PSU ekak da thiyenne?

    i have an old Athlon64...it worked in that sockt perfectly...
    da PSU says
    450W Max Power
    230W Pure Power

    Casing eke pettiye tiyenne 450W kiyala

    PS-yahoo 1ta waren
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    chandima3010 said:
    mobo 1 lite deka pattu wenawa...normal widiyata 1 beep 1kin on wenawa...okoma drvs galuewama display awith bootin devc srch karanna hadanakota off una...

    i think PSU is not givin power 2 kp da mobo running..

    power madi unama normal widiyta automatically PC Shut down wenawada???


    aluth mobo vala ehema system ekak thiyanava da danne num nae. habai rathvelaa vadivunahamanum sensor eken pc eka off karanava. eeth eeka normal vidiyata shutdown namai da koheda.
     

    chandima3010

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    5,923
    196
    63
    Kurunegala
    Intel_Nehalem said:
    those are crappy rebranded chinese PSUs :rofl:
    You should have bought a better PSU(at least 350W) to power your rig :rolleyes:

    ya machan...umbata therunada ara PURE n MAX mama kiwwa scene 1ka??originall 230....uparima 450...

    machan PSU madi unama auto shutdown wenawada??? i mean normally api shutdown karana widiyata??
     

    Intel_Nehalem

    Active member
  • Jun 7, 2008
    1,454
    3
    38
    Pannipitiya
    chandima3010 said:
    ya machan...umbata therunada ara PURE n MAX mama kiwwa scene 1ka??originall 230....uparima 450...

    machan PSU madi unama auto shutdown wenawada??? i mean normally api shutdown karana widiyata??
    yes, when the power supply is low, the system won't boot/start properly :yes: :D