mama iye mage aluth PC 1 gatte
Intel C2Q Q6600
Foxconn Mars
Kingston VR 2GB 800MHz
NVidia GeForce 9500GT 512MB (Manli Brand)
40GB SATA 1 Hitachi HDD
Samsung 18X DVD Writer IDE
(NEVER OCd THIS MACHINE AND ITS IN STOCK SPEED)
with 5 fans(CPU1,Mobo1,VGA1,Case1,PSU1)
Max 450W Pure 230W Normal Powerlogic PSU with Casing
mama EK eke hitiye...ethakotama normal widiyata auto windows shutdown una..
eetapasse machine 1 on wenna hadanawa 2 sec walin aye nawathinawa...tikak wela indala ayeth auto on wenawa...ayeth nawathinawa...
i tryd changing ram slots and vga...i get only 1 beep it seems lyk normal booting up..
mata thawa deyak note una...ROM and HDD galuewama display awith mars awilla booting devc search karana thanata awith ayeth off wenawa...
whats wrong guys??
is it the PSU???
230W Pure PSU 1 mage configratn 1ta madida??
what are ur ideas???
Intel C2Q Q6600
Foxconn Mars
Kingston VR 2GB 800MHz
NVidia GeForce 9500GT 512MB (Manli Brand)
40GB SATA 1 Hitachi HDD
Samsung 18X DVD Writer IDE
(NEVER OCd THIS MACHINE AND ITS IN STOCK SPEED)
with 5 fans(CPU1,Mobo1,VGA1,Case1,PSU1)
Max 450W Pure 230W Normal Powerlogic PSU with Casing
mama EK eke hitiye...ethakotama normal widiyata auto windows shutdown una..
eetapasse machine 1 on wenna hadanawa 2 sec walin aye nawathinawa...tikak wela indala ayeth auto on wenawa...ayeth nawathinawa...
i tryd changing ram slots and vga...i get only 1 beep it seems lyk normal booting up..
mata thawa deyak note una...ROM and HDD galuewama display awith mars awilla booting devc search karana thanata awith ayeth off wenawa...
whats wrong guys??
is it the PSU???
230W Pure PSU 1 mage configratn 1ta madida??
what are ur ideas???
Last edited:




