Pc Suit+Internet

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    Dialog sim ekak pc suit eka haraha connect karala kohomada internet yanne , monawa hari settings hadanna thiyanawada ,

    Dialog lage dena prepaid eka use karala mata yanna one

    setting hadanne nathuwa eken yanna bahe
     
    Sep 20, 2010
    376
    29
    0
    matara
    phone eke tiyana pc suit sof" eka install karanna eta passe phone eka connect karala pc suit eka open karala connect denna setting hadanna ona na auto gannawa next kara kara gihin finish denna sony eriction phone ekak nam lesi