Dialog sim ekak pc suit eka haraha connect karala kohomada internet yanne , monawa hari settings hadanna thiyanawada ,
Dialog lage dena prepaid eka use karala mata yanna one
setting hadanne nathuwa eken yanna bahe
Dialog lage dena prepaid eka use karala mata yanna one
setting hadanne nathuwa eken yanna bahe