pls help me

*danushka*

Well-known member
  • Oct 15, 2007
    13,922
    1,099
    113
    Hali-ela
    machan la mama pc akata office 2007 damma.dan mage outlook ake kaspersky aken menna mehema message akka anawa.pls danna kene kiyanawada meka ain karaganna hari.oka ok kalama mail normal vidiyata wada karanawa.
    ffffvc2.jpg
     

    Clerk_Kent

    Well-known member
  • Jan 17, 2008
    25,206
    65
    48
    Machoo...try this...menna meke tik mark eka ain karala balapan...
    2vbpyl3.jpg


    hebei sure karanna be..mokada mama use karanne ne Outlook...
    Thunderbird use karanne...
    nikan try karala balapanko;):D
     

    psyche

    Member
    Jun 11, 2007
    3,780
    16
    0
    Does it matter!

    Open up Outlook 2007>tools>trust center>add-ins...At the bottom of the menu you'll see "manage" and in the drop down box select "Exchange Client Extensions" then "GO" and simply uncheck the "Kaspersky Mail Checker" then "OK"

    Try deleting extend.dat from the folder location below: C:>Documents and Settings>User Name>Local Settings>Application Data>Microsoft>Outlook and then delete extend.dat or Go to start > run, type in %appdata% and then enter. Go to Microsoft > Outlook Delete extend.dat My source speaks of AVG, but it's the same for any Outlook 2007 add-in

    Source