Plzz Help Me !!!

KolithaHA

Member
Sep 4, 2008
46
0
0
Machanla mata core 2duo support karana intel mother board ekak ganna ona. kauruhari danawanam mata hoda board ekak kiyannako. (Serial and Parallel header eka nethuwa port ekama ena ekaknam hodai) :):):):):):):):):)
 

walkernet

Well-known member
  • Oct 7, 2008
    4,315
    208
    63
    KaNdY
    Barclays ekewath balapan, eke prices ekkama dala tiyanawane.DDR3 ram gahanna puluwan board ekak nam hondai,habai ehema ekak tiyeyida kiyala nam kiyanna be.