Podcasts අහන අය කවුද ඉන්නෙ. ලංකාවෙ සහ පිටරට අයගෙ අහන Podcast මොනවද?

thenukanc

Well-known member
  • Oct 13, 2019
    254
    433
    63
    Gampaha
    මම අහන ඒව ටිකක් පහල දාන්නම්

    ලංකාවෙ

    1. ටෙක් කතා ( ඒ කාලෙ ඉදන් අහන නියම Podcast එකක් )
    2. Digital Wave ( අලුතෙන් පටන් අරන් තියෙන්නෙ. කඩ්ඩෙන් කරන්නෙ. හොද දේවල් ටිකක් කතා කරනව වගේ)

    පිටරට

    1. Darknet Diaries ( Stories from darkside of the internet)
    2. Jordan Harbinger show
    3. Waveform ( from MKBHD)
    4. The WAN Show ( from Linus)
    5. Not Overthinking
     

    FCB

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    3,125
    754
    113
    Wrestling observer live
    Wrestling observer Radio
    Bryan and Vinny
    Figure 4 daily
    Roe Rogan
    Big Audio Nightmare
    After Dark Radio
    You're Welcome! With Chael Sonnen
    MMA Junkie Radio
     

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    THE Joe RoganExperience
    Andrew Schluz' flagrant 2 with akash singh
    somewhere in the skies
    Duncan Trussell Family hour
    Louder with Crowder
    Hotboxin with Mike Tyson
    Tim pool daily show
    New England legends
    LondonREAL
    The Benshapiro show
    Spirits
    The Bill burt podcast
    Astonishing legends
    Sasquatch Chronicles
    Mysterios Univers
    The church of what's happening now ; with joey coco diaz
    the ron burgandy podcast
    The Grave Talks
    this past weekend with theo von


    :love::yes::lol::growl::confused::baffled::cool:,

    වෙලාව යනව දැනෙන් නැ බොල........
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ලංකාවේ පොඩ්කාස්ට් අහන කල්චර් එකක් තියෙයිද?

    Illumination Podcast තමා ඇහුවොත්. ඒත් කලාතුරකින්
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    thenukanc

    Well-known member
  • Oct 13, 2019
    254
    433
    63
    Gampaha
    Kohomada ban owa ahanne
    Podcast ඇප් එකක් දාගන්න ෆෝන් එකට. ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් නම් Pocket Casts හරි Castbox වගේ ඇප් එකක් දාගන්න. iphone වලට නම් default එනව ඇප් එකක්
     
    • Like
    Reactions: D_Mad and IKL

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Podcast ඇප් එකක් දාගන්න ෆෝන් එකට. ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් නම් Pocket Casts හරි Castbox වගේ ඇප් එකක් දාගන්න. iphone වලට නම් default එනව ඇප් එකක්
    Android walata Google Podcast kiyala Official Google App ekak thiyenawa machan. wena ewa danna one naa.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.podcasts&hl=en
     
    • Like
    Reactions: D_Mad and IKL

    gurulugomi

    Well-known member
  • Sri Lankan:
    • The Bad Take
    • රට කරවන හැටි
    Outside Sri Lanka:
    • a16z
    • The history of the twentieth century
    • Giant robots smashing into other giant robots
    • Stuff you should know
    • BBC History Extra
    • Dan Carlin's Hardcore History (මේව නම් පට්ට දිගයි. කාලෙකින් අලුත් එපිසෝඩ් එකක් අවෙත් නෑ)
    • BBC Witness History
    • Casefile True Crime
    • Commandline Heroes
    • Stuff to Blow Your Mind
    • The Dig
    • Stuff you missed in history class
    • Common Sense with Dan Carlin
    • When diplomacy fails
    • Talk Python to me
    • CoRecursive - Software engineering interviews
    • Software engineering unlocked
    • The skeptics' guide to the universe
    • All-in-with Chamath, Jason, Sacks & Friedberg
    App:
    Pocketcasts for android
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • THE Joe RoganExperience
    Andrew Schluz' flagrant 2 with akash singh
    somewhere in the skies
    Duncan Trussell Family hour
    Louder with Crowder
    Hotboxin with Mike Tyson
    Tim pool daily show
    New England legends
    LondonREAL
    The Benshapiro show
    Spirits
    The Bill burt podcast
    Astonishing legends
    Sasquatch Chronicles
    Mysterios Univers
    The church of what's happening now ; with joey coco diaz
    the ron burgandy podcast
    The Grave Talks
    this past weekend with theo von


    :love::yes::lol::growl::confused::baffled::cool:,

    වෙලාව යනව දැනෙන් නැ බොල........
    Haha conservative detected 😅