Ubalata podi kale/teen years wala dekka nature beauty eka tama tiyenawada.I mean nurawaraeliye,anuradhapure giyath,beach ekata giyath amuthu beauty ekak tibba.30 pennata passe e view eka kohomada?![]()
Nuwara eliya nam gu godak wage dan...hema thenama piliwelak nathi building....
lanakwe lassanak penna natte maha chater widihata hadana buildings nisa....