Printer 3 in 1

NuwanHera

Active member
  • Jul 6, 2014
    360
    103
    43
    machan hoda 3 in 1 printer monawada tiyenne ganan kohomada? Gedara pawichchiyata tama ganne.

    Color printer ekak nam godak hodai. ganan kohomada.
    Printer black and white eke scan ehema colorda neththam ekath black and white da?

    price kohomada ekin eke?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,633
    75,644
    113
    machan hoda 3 in 1 printer monawada tiyenne ganan kohomada? Gedara pawichchiyata tama ganne.

    Color printer ekak nam godak hodai. ganan kohomada.
    Printer black and white eke scan ehema colorda neththam ekath black and white da?

    price kohomada ekin eke?
    මම ලඟදි epson L3560 එකක් ගත්තා, මොකක් ගත්තත් inktank තියෙන එකක් ගනින්.
     
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,132
    54,853
    113
    Colombo
    dell එකක් තියනව.ink block වෙලා.service කරගන්න තැනක් දන්නවද ?
     

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    ප්‍රශ්න:-
    machan hoda 3 in 1 printer monawada tiyenne ganan kohomada? Gedara pawichchiyata tama ganne.

    Color printer ekak nam godak hodai. ganan kohomada.
    Printer black and white eke scan ehema colorda neththam ekath black and white da?

    price kohomada ekin eke?
    පිළිතුර :-
    dell එකක් තියනව.ink block වෙලා.service කරගන්න තැනක් දන්නවද ?
    :lol::lol::lol:
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,464
    2,093
    113
    උබට මේ හදිස්සියට print එකක් දෙකක් ගන්න නං cartridge එකක් ගනින් ban. දැන් අඩුම ඒවගෙ උනත් copy scan features එනවා