Private Trackers Open These days???

bluffmaster

Junior member
  • Oct 28, 2006
    120
    4
    18
    Man DaLa Tiyana Links walin signup wenna

    OPen Karala tiyana trackerslage wistara danna!!!

    Download karana ayata help ekak wenna!!!

    Cheat karanna epa habai trackerslata!!!!

    LAnkawata trackers nati wei kawada hari

    bitmetv.org, scc lankawa banned kara wage:no::no:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    Man DaLa Tiyana Links walin signup wenna

    OPen Karala tiyana trackerslage wistara danna!!!

    Download karana ayata help ekak wenna!!!

    Cheat karanna epa habai trackerslata!!!!

    LAnkawata trackers nati wei kawada hari

    bitmetv.org, scc lankawa banned kara wage:no::no:
    cheat karanawa kiyanne machan:S mama wadiya owa danne na.
    mata barida hoda private torrent site ekaka account ekkak denna. mama use karanne isohunt and piratebay witharai danata nam machan
     

    bluffmaster

    Junior member
  • Oct 28, 2006
    120
    4
    18
    cheat karanawa kiyanne machan:S mama wadiya owa danne na.
    mata barida hoda private torrent site ekaka account ekkak denna. mama use karanne isohunt and piratebay witharai danata nam machan

    Umba
    Bitsoup.com
    Ilovetorrents.com
    torrentbites.ro
    torrentbytes.net use karapan
    habai seed karanna oni kollo:)
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    Oyata tiyenne pluluwan taram seed karanna???
    lankawe tamai
    :lol::lol::lol:
    8.gif
    ඔයා ලංකාවේද. මම හිතුවේ අර වගේ ලොකු ලොකු ටොරෙන්ට් සයිට් වල එකවුන්ට් නෑ කියල ලංකාවේ අයට. මැක්සා ඩයල් එකක් මචන් ඔයා:D
    සීඩ් වෙන්නෙ නැත්නම් ලාවට චීට් කලාට කමක් නෑනේද:dull:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    down karala iwara unama keep it without deleting it
    after dat it's automatically seeding:):):):)
    talking about GFT ,
    i think they never open signup again and last time they gave 1 invitation as a gift for all users to celebrate GFT new thame. but i'm wonder why you collecting those sites accounts:rolleyes: actually TL n IPT enough 4 me :rofl: